Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι η “νέα αριστερά” έχει ρίξει ιδιαίτερο βάρος στην προσπάθεια επικράτησης σε αυτούς τους κλάδους, καθώς αφορούν επαγγέλματα που διαμορφώνουν συνειδήσεις, όπως του δημοσιογράφου και του εκπαιδευτικού. Με αυτόν τον τρόπο, κατορθώνουν να μεγενθύνουν δυσανάλογα στα ΜΜΕ και στον χώρο της εκπαίδευσης τις ιδέες και τις θέσεις τους, που δεν έχουν απήχηση στην ελληνική κοινωνία.
Στις πρόσφατες εκλογές της ΟΛΜΕ, η μειοψηφικές αριστερές δυνάμεις (πλην ΚΚΕ) συνεργάστηκαν με την ΠΑΣΚΕ για την εκλογή προέδρου Δ.Σ., παρά το ότι η ΔΑΚΕ βγήκε πρώτη. Το αντάλλαγμα είναι ο πλήρης σχεδόν έλεγχος των αποφάσεων και ιδιαίτερα αυτών που άπτονται “κοινωνικών” και “ανθρωπιστικών” θεμάτων. Ένα ακόμα δείγμα του τί απασχολεί πραγματικά αυτούς τους “εκπαιδευτικούς” είναι το ψήφισμα που πέρασαν στο 14ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ:
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ 14ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Το 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την κλιμάκωση των ρατσιστικών επιθέσεων ενάντια στους πρόσφυγες και τους οικονομικούς μετανάστες. Η προσφυγιά και η μετανάστευση πολλών ανθρώπων από φτωχές και υπανάπτυκτες χώρες δεν μπορεί ν’ αντιμετωπιστεί με μαζικές απελάσεις, στρατόπεδα συγκέντρωσης, μακροχρόνιες φυλακίσεις και επιχειρήσεις «σκούπα».
Οι μετανάστες και οι πρόσφυγες έρχονται στην Ευρώπη και τη χώρα μας κατατρεγμένοι από τον πόλεμο, τις σφαγές, τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και την οικολογική καταστροφή που προκάλεσαν οι ισχυροί της γης. Οι μετανάστες και οι οικονομικοί πρόσφυγες έρχονται στην Ευρώπη γιατί το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα προκαλούν ασφυξία στις χώρες του τρίτου κόσμου.
Οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας, αναπόσπαστο τμήμα του εργατικού κινήματος, εργαζόμενοι στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, αγωνίζονται για:
·Να σταματήσουν τώρα οι ρατσιστικές επιχειρήσεις, οι απελάσεις και οι φασιστικές επιθέσεις. Να νομιμοποιηθούν τώρα όλοι οι μετανάστες και να δοθεί άσυλο στους πρόσφυγες.
·Να μη φτιαχτούν στρατόπεδα συγκέντρωσης.
·Να χρηματοδοτηθούν άμεσα υποδομές στην Υγεία, Παιδεία, και Πρόνοια για την κάλυψη των βασικών αναγκών των εργατών, ελλήνων και μεταναστών.
·Να απλοποιηθούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια για τη χορήγηση της «πράσινης κάρτας», να μειωθούν δραστικά τα παράβολα, να τους χορηγηθούν όλα τα αναγκαία ταξιδιωτικά έγγραφα.
·Να υπάρξουν διακρατικές συμφωνίες και πρόνοια για τη διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας στα σχολεία που φοιτούν μετανάστες.
·Να δοθεί η ελληνική ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά μεταναστών που έχουν γεννηθεί στη χώρα μας.
·Να σταματήσουν οι θρησκευτικές διακρίσεις στο πολιτικό πλαίσιο της ελεύθερης και ανεμπόδιστης έκφρασης των πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων.
·Ειδικότερα στο χώρο της Εκπαίδευσης οφείλουμε να προτάξουμε αξιακά το αίτημα για ένα σχολείο που να χωράει όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση, με τη λήψη αντισταθμιστικών εκπαιδευτικών μέτρων για τα παιδιά των μεταναστών..
·Ίση αμοιβή για ίση δουλειά. Ίδια δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους.
·Κατάργηση του Συμφώνου Μετανάστευσης ΕΕ, Σένγκεν, Δουβλίνο 2.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ, ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΑΘΗΝΑ 27/6/2009
Ο Έλληνας περιμένει από αυτούς τους “εκπαιδευτικούς” να μαθούν γράμματα στο παιδί του, αλλά πιο πολύ τους απασχολούν τα “δικαιώματα” των λαθρομεταναστών, παρά τα χάλια της Παιδείας, για τα οποία και είναι συνυπεύθυνοι. Από τα ελληνικά σχολεία έχουν περάσει αξεπέραστοι Δάσκαλοι του Γένους και είναι κατάντια το να αφήνουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί τα τρωκτικά του διεθνισμού να λυμαίνονται τον χώρο της Παιδείας. Ήρθε ο καιρός για συσπείρωση και συμμετοχή όλων των εθνικιστών και πατριωτών εκπαιδευτικών, ώστε να μην αφελληνιστούν μια και καλή τα Ελληνικά σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου