Χρήστες OnLine

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αυτος σκοτωσε τον Κ.Ηλιακη. Οι θρυλοι και οι φημες για την εκδικηση των "Νυχτεριδων".

Η φωτογραφία είναι η μοναδική που έχει κυκλοφορήσει. Είναι ο χειριστής του τουρκικού F-16 που σκότωσε τον Κώστα Ηλιάκη. Το όνομά του Ιμπραήμ Χάλι.

Την ημέρα που εκτελούσε την αποστολή συνοδείας φωτογραφικών RF-4 στη Κρήτη —στόχος οι S-300- ο Χάλι ανήκε στην μοίρα της Μπαντίρμα. Η μοίρα έχει το όνομα “Νυχτερίδες” και οι χειριστές της τη φήμη των “σκληρών”. Ο τρόπος που πετούν στο Αιγαίο, η επιμονή τους να μην εγκαταλείπουν την αερομαχία ακόμη κι όταν οι Έλληνες τους έχουν “πάρει την ουρά” και τους έχουν “φωτογραφήσει” τους έχει δώσει τον χαρακτηρισμό των “σκληρών”. Οι επιδόσεις τους βέβαια απέναντι στους δικούς μας δεν τον δικαιολογούν.

Οι φήμες που ποτέ δεν μπορείς να μετρήσεις της ακρίβειά τους, ήθελαν τους χειριστές αυτής της μοίρας να έχουν ορκιστεί εκδίκηση για το θάνατο ενός δικού τους πιλότου σε μία εμπλοκή με ελληνικό Mirage 2000 κοντά στη Λέσβο.

Το τουρκικό F-16 ήταν διθέσιο, είχε παραβιάσει τον Εθνικό Εναέριο Χώρο και βρέθηκε απέναντι σ΄ ένα ελληνικό Mirage 2000. Οι δύο Τούρκοι ,γρήγορα κι απλά βρέθηκαν στο στόχαστρο του ελληνικού μαχητικού. Στην προσπάθειά τους να ανακτήσουν πλεονέκτημα, κάτι δεν πήγε καλά και το αεροσκάφος τους τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο ένας πιλότος πρόλαβε να εγκαταλείψει και περισυνελέγει λίγη ώρα αργότερα από ελληνικό ελικόπτερο. Ο δεύτερος δεν βρέθηκε ποτέ.

Για κάποιο λόγο οι Τούρκοι έστησαν ένα θρύλο που ήθελε τον Έλληνα πιλότο να είναι υπεύθυνος για τη πτώση του μαχητικού τους και τον θάνατο του συναδέλφου τους. Κι απ΄ αυτό το θρύλο γεννήθηκαν οι φήμες που ήθελαν την περίπτωση του Ηλιάκη να αποτελεί την “απάντηση” των Τούρκων.

Το βέβαιο είναι ότι ο ελιγμός που έκανε ο άνθρωπος της φωτογραφίας ήταν φονικός και δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς ότι ένας χειριστής μιας μάχιμης μοίρας θα έκανε τέτοιο λάθος. Από την άλλη η λογική δεν μπορεί να εξηγήσει πως ένας άνθρωπος μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή,τόσο απλά.

Κάπως έτσι άρχισαν να εμφανίζονται όλα αυτά τα χρόνια διάφορα σενάρια ,κυρίως στο διαδίκτυο, που θέλουν τον Τούρκο να καταρρίπτει με πύραυλο τον Ηλιάκη. Και ότι το “ζευγάρι” του Ηλιάκη ,τον “φιλοδώρησε” αυτομάτως μ΄ένα πύραυλο που τον πέτυχε στο φτερό.

Μπορεί αυτά τα σενάρια,όταν κάποιος τα διαβάζει να τα βρίσκει λογικά. Ίσως πιο λογικά και από την εξήγηση της εναέριας σύγκρουσης που δόθηκε.

Όμως το ζήτημα είναι εξαιρετικά λεπτό ,από πολλές απόψεις για να υιοθετούμε απόψεις που δεν έχουν χειροπιαστές αποδείξεις. Είναι από τις περιπτώσεις που είτε συμφωνούμε,είτε όχι ,είτε μας αρέσει ,είτε όχι ,πρέπει να αποδεχόμαστε την επίσημη εκδοχή.

Ο Ιμπραήμ Χάλι ,πάντως δεν ξαναφάνηκε προς Κρήτη μεριά.

Διαβάστε επίσης:
Για...φούντο οι ελληνικές αμυντικές βιομηχανίες με το νόμο Βενιζέλου!

Κτυπουν Ενοπλες Δυναμεις, Σωματα Ασφαλειας και Εκκλησια...Tους τρεις πυλωνες που κρατησαν ορθιο τον νεοτερο Ελληνισμο...


....και αποτελούν το τελευταίο ανάχωμα πριν από την άλωση της χώρας

Tους τρεις πυλώνες που κράτησαν όρθιο τον νεότερο Ελληνισμό και αποτελούν το τελευταίο ανάχωμα πριν από την άλωση της χώρας, κτυπά η κυβέρνηση με μέτρα τα οποία συνιστούν προσπάθεια εξουδετέρωσης τους εξυπηρετώντας σχέδια από άγνωστα κέντρα: Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας και Εκκλησία πλήττονται βαριά από τη νέα ομοβροντία μέτρων εθνικής αυτοκτονίας που ανακοίνωσε η κυβέρνηση.
Ευθεία και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα υπονόμευση της μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων συνιστά το μέτρο της μείωσης το συνολικού αριθμού εισακτέων στις παραγωγικές σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΣΕ, ΣΝΔ, Σ.Ι. κλπ), με δεδομένο ότι ήδη υπάρχει πενία προσωπικού. 

 
Το μέτρο της μείωσης των εισακτέων στις στρατιωτικές σχολές αποσκοπεί απλά να "πριονίσει" τον μοναδικό πυλώνα που κρατάει όρθια αυτή την στιγμή την χώρα, τις Ένοπλες Δυνάμεις. 

Αν αυτό συνδυαστεί με την αντίστοιχη μείωση του αριθμού των εισακτέων και στα Σώματα Ασφαλείας, απλά πρόκειται για μία συνολική ενέργεια που έχει ως στόχο την σταδιακή απομείωση της ισχύος Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας σε μία εποχή όπου: Πρώτον είναι σαφές ότι η Τουρκία απλά περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να κτυπήσει. Και δεύτερον αυτή την στιγμή στο εσωτερικό της χώρας διεξάγεται ένας κανονικός πόλεμος για το αν θα κυριαρχήσουν οι Έλληνες ή οι ξένοι στα μεγάλα αστικά κέντρα. 

Επίσης κτυπάνε και τον τρίτο πυλώνα, την Εκκλησία, με μείωση κατά 50% των αποδοχών όσων μισθοδοτούνται από το δημόσιο και το υπόλοιπο ποσοστό, λένε, αν μπορεί αν το καλύψει η Εκκλησία! Ποιοι βρίσκονται πίσω από αυτές τις κινήσεις; Πάντως όχι Έλληνες...

Κατά τα λοιπά φαίνεται να έχουν τρελαθεί τελείως στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης: Την χαριστική βολή στην όποια αγορά έχει απομείνει δίνουν τα νέα μέτρα μείωσης των εσόδων των πάντων, αφού οι μιεώσεις στα έσοδα των δημοσίων υπαλλήλων φέρνουν μειώσεις σε ολόκληρη της καταναλωτική αγορά.

Ιδού όλα τα νέα μέτρα (που βέβαια συνοδεύονται και από άλλα που έχουν προαναγγελθεί όπως η εξίσωση του πετρέλαιου κίνησης με το πετρέλαιο θέρμανσης):
1. Συνεισφορά της εκκλησίας κατά 50% στους μισθούς των κληρικών
2. Αναβολή της πληρωμής ομολόγων στους δικαστικούς – Καμία πληρωμή το 2011,
3. Μείωση αριθμού συμβασιούχων κατά 50% το 2011 και μείωση 10% κάθε χρόνο ως το 2015
4. Κατάργηση επιδομάτων και μπόνους στο Δημόσιο
5.Πάγωμα μισθών στο Δημόσιο, ακόμη και χρονοεπιδομάτων με το ενιαίο μισθολόγιο
6.Εισαγωγή της μερικής απασχόλησης και της άδειας άνευ αποδοχών
7.Κανόνας «μία πρόσληψη ανά 10 αποχωρήσεις» και μόνο για άμεσες ανάγκες (π.χ. υγεία)
8. Μείωση αριθμού εισακτέων σε αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές από το 2012
9.Εξοικονόμηση 25% από τους λογαριασμούς τηλεφώνων και 50% από τους λογαριασμούς ρεύματος
10. Συγχώνευση και κλείσιμο σχολείων, πανεπιστημίων και ΤΕΙ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Μια εβδομαδα πριν τον Ηλιακη,οι Τουρκοι ειχαν προσπαθησει να σκοτωσουν κι άλλο πιλοτο μας.


16 Μαίου 2006. Μία ακριβώς εβδομάδα, πριν από τη μοιραία για τον Κώστα Ηλιάκη πτήση.

Δύο ελληνικά F-16,
έχουν απογειωθεί με αποστολή την αναγνώριση και αναχαίτιση δύο τουρκικών φωτογραφικών αεροσκαφών που έχουν εντοπιστεί να πετούν μεταξύ Λέσβου- Λήμνου.

Οι πτήσεις των φωτογραφικών αεροσκαφών των Τούρκων είχαν μπει στην ημερήσια διάταξη των προκλήσεων κάμποσο καιρό. Οι Έλληνες χειριστές δεν άργησαν να εντοπίσουν τα τουρκικά RF-4, τα οποία όπως ανέμεναν οι πιλότοι μας, συνοδεύονταν από δύο οπλισμένα F-16.


Ακολουθώντας πιστά τις διαταγές οι δύο χειριστές ξεκίνησαν τη διαδικασία αναγνώρισης του τουρκικού σχηματισμού. Ο ένας από τους δύο Έλληνες πιλότους, έχοντας πορεία προς τον τουρκικό σχηματισμό –αλλά χωρίς να έχει πλησιάσει επικίνδυνα- προσπάθησε να δει με τι φωτομηχανή ήταν εφοδιασμένα τα τουρκικά αεροσκάφη.
Και τότε ο νεαρός χειριστής, χωρίς να το περιμένει , χωρίς να το φανταστεί κατάλαβε, ότι έβαλε τη ζωή του σε θανάσιμο κίνδυνο.

Το ένα από τα δύο οπλισμένα F-16, που συνόδευαν τα φωτογραφικά αεροσκάφη, έκανε ένα
φονικό ελιγμό προς το μέρος του. Μόνο το ένστικτο επιβίωσης, τα γρήγορα αντανακλαστικά του και η τύχη τον έσωσε από τη σύγκρουση, από την οποία δεν θα είχε καμία ελπίδα επιβιώσης. Το τουρκικό F-16, θα έπεφτε πάνω στην καλύπτρα του. Όπως ακριβώς έμελε να συμβεί επτά ημέρες αργότερα. Ο χειριστής με ένα ενστικτώδη ελιγμό βούτηξε το αεροσκάφος του προς τα κάτω. Από τον ασύρματο ανέφερε αμέσως το φονικό ελιγμό του Τούρκου, κάνοντας τους επιτελείς του ΑΤΑ να παγώσουν.

Όταν οι δύο πιλότοι προσγειώθηκαν στη βάση τους, ανέφεραν τον ασυνήθιστα επιθετικό και χωρίς αμφιβολία εγκληματικό ελιγμό του Τούρκου. Με βάση απόρρητο σήμα που είχε εκδοθεί από τις 17-01-06, με σκοπό “τη καταγραφή- παρακολούθηση επικίνδυνων καταστάσεων”, οι δύο χειριστές συνέταξαν και έγγραφη αναφορά προς το ΑΤΑ. Το σήμα που είχε εκδοθεί από τις αρχές του χρόνου, έλεγε με σαφήνεια ότι οι χειριστές πρέπει να αναφέρουν άμεσα:

1. Χρήση C/F
2. Επικίνδυνους ελιγμούς
3. Παρενόχληση πολιτικών και στρατιωτικών μεταφορικών αεροσκαφών
4. Οποιοδήποτε ασυνήθιστο γεγονός παρατηρηθεί κάτα τη φάση αναχάιτισης
5. Τα ανωτέρω στοιχεία να αναφέρονται και προφορικά σε απενημερώσεις με ΑΤΑ/ΕΚΑΕ.


Οι δύο πιλότοι και ειδικά ο ένας που έζησε το τρόμο του φονικού ελιγμού του Τούρκου, ακολούθησαν κατά γράμμα τις εντολές του σήματος, ελπίζοντας προφανώς ότι μετά από την ανφορά τους, θα λαμβάνονταν κάποια μέτρα προφύλαξης των χειριστών , γιατί η εντύπωση που αποκόμισαν από την εμπειρία τους ήταν κάτι παραπάνω από σαφής. Οι Τούρκοι ήθελαν να προκαλέσουν θύματα στο Αιγαίο.


Το παράδοξο όμως είναι ότι παρά το συβάν στο βορειοανατολικό Αιγαίο, δεν εκδόθηκε καμία διαταγή, κανένα σήμα που θα εφιστούσε την προσοχή στους πιλότους αναχαίτισης. Τίποτα απολύτως. Υποτίμηση της απειλής ή κάτι άλλο;


Το μόνο βέβαιο είναι ότι ακριβώς μία εβδομάδα μετά, το σκηνικό επαναλήφθηκε με ακριβώς τον ίδιο τρόπο. Μόνο που αυτή τη φορά το σενάριο δεν είχε χάπι έντ. Ο ηρωϊκός σμηναγός Κώστας Ηλιάκης , πλήρωσε με τη ζωή του, την αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή που έδειξαν οι Τούρκοι, αλλά πιθανόν και την αδιαφορία – ή μήπως την ανικανότητα- κάποιων να εκτιμήσουν το μέγεθος της απειλής. Ο τρόπος με τον οποίο σκοτώθηκε ο Ηλιάκης, σόκαρε κάποιους συναδέλφους του, οι οποίοι ήταν από τους ελάχιστους που είχαν γνώση και του συμβάντος που είχε προηγηθεί μεταξύ Λήμνου – Λέσβου.
Ψάχνοντας να εντοπίσουν τη τύχη της αναφοράς των δύο πιλότων που είχαν τη πρώτη ένδειξη των προθέσεων των Τούρκων, λένε ότι δεν τη βρήκαν πουθενά.
onalert