Χρήστες OnLine

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ


Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου, ώρα 6:00 μμ., στην πλατεία Κλαυθμώνος


-ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

-ΕΞΩ Ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.


ΜΜΕ - Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ



Βρισκόμαστε σε πόλεμο ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τον τομέα της ενημέρωσης!

Σε μια τέτοια κατάσταση ιδιάζον χαρακτηριστικό είναι η λειτουργία της προπαγάνδας κάτι που κατά κόρον παρουσιάζεται στις περιβόητες "δημοκρατικές" κοινωνίες!Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον να αναφερθεί κανείς σε έρευνες και απόψεις γύρω απ' την προπαγάνδα ώστε να μπορέσει να αντιληφθεί την άλλη διάσταση της πραγματικότητας!Τελικά θα αποδειχτεί ότι η ρήση του Ρήγα "όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά"δεν είναι αυτονόητη ακόμα και στη δημοκρατία!Το αντίθετο μάλιστα η εξουσία έχει βρει μηχανισμούς χειραγώγησης της κοινής γνώμης και καταπίεσης της ανθρώπινης υπόστασης!

"Ο έξυπνος και συνειδητός χειρισμός της οργανωμένης γνώμης των μαζών είναι σημαντικό στοιχείο μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτός που είναι σε θέση να καθοδηγεί αυτό τον αθέατο μηχανισμό της κοινωνίας συνιστά μια αόρατη κυβέρνηση, που αποτελεί την πραγματική δύναμη που κυβερνά ολόκληρη τη χώρα" - (Edward Bernays, Propaganda, 1928)

Κάποιοι προβάλλουν το ουτοπικό επιχείρημα ότι η συλλογική συνείδηση είναι θετική και ότι ο κόσμος δεν είναι χαζός για να πιστεύει ότι του προβάλλουν...θα ήθελα λοιπόν να αναφέρω κάποιες θεμελιώδεις αρχές προπαγάνδας όπως διατυπώθηκαν απ' τον υπουργό προπαγάνδας της ναζιστικής Γερμανίας,Γιόζεφ Γκέμπελς...

1)Η πιο αποτελεσματική έκφραση προπαγάνδας αναφέρεται στην στοχοποίηση ενός φορέα,στον ορισμό εχθρού εντός της κοινωνίας και στη δημιουργία κλίματος ανασφάλειας,διχόνοιας,αναρχίας...Απ' την άλλη όσο πιο μεγάλο είναι ένα σκηνοθετημένο έγκλημα τόσο πιο πολύ θα αδυνατεί να καταλάβει ο μέσος νους ότι κάποιος το έχει σκηνοθετήσει...τελικά είναι σημαντικό οι μάζες να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει πραγματικός εχθρός...

2)Είναι ποτέ δυνατόν να αποδειχτεί ότι το τετράγωνο είναι κύκλος?
«Δεν θα είναι αδύνατον να αποδείξει κανείς, με επαρκή επανάληψη και την ψυχολογική κατανόηση των ανθρώπων, ότι ένα τετράγωνο είναι στην πραγματικότητα κύκλος. Δεν είναι παρά λέξεις και οι λέξεις μπορούν να πλαστούν μέχρις ότου επενδύσουν απατηλές ιδέες.»

Επανέρχομαι σε αποσπάσματα απ' τις θεωρίες του Bernays!

Μια άλλη ομάδα που εντυπωσιάστηκε ήταν οι επιχειρηματίες. Οι ηγέτες τους ήταν για άλλη μια φορά πολύ ειλικρινείς. Πρέπει να επιβάλουμε στους ανθρώπους μια «φιλοσοφία ματαιότητας» και να βεβαιωθούμε ότι ασχολούνται με τα επιφανειακά στοιχεία της ζωής, όπως η κατανάλωση της μόδας. Πρέπει να επιδιώκουν αυτές που ονομάστηκαν φανταστικές ανάγκες, ανάγκες που έχουν εφευρεθεί. Εμείς δημιουργούμε τις ανάγκες και τους κάνουμε να στρέψουν εκεί όλη την προσοχή τους. Μετά δεν μας ενοχλούν, δεν είναι μες τα πόδια μας. Δεν είναι δύσκολο να δει κανείς τις επιπτώσεις, αρκετά χρόνια αργότερα.

Δεν ήταν κάτι καινούργιο. Αυτές οι ιδέες ξεκινούν με τη Βιομηχανική Επανάσταση, αλλά υπήρξε μια μεγάλη ώθηση από τη δεκαετία του 1920 και μετά. Πρόκειται για τεράστιες επιχειρήσεις κυριαρχίας και ελέγχου.


Παρεμπιπτόντως, δεν είναι καθόλου εκπληκτικό. Θα έπρεπε να είναι αναμενόμενο ότι αυτές οι ιδέες αναπτύσσονται στις δημοκρατίες. Διότι στην δημοκρατία πρέπει να ελέγχεις τη σκέψη του κόσμου. Δεν μπορείς να τον ελέγξεις δια της βίας. Υπάρχει περιορισμένη δυνατότητα να τον ελέγξεις δια της βίας και μιας και πρέπει να ελεγχθούν και να περιθωριοποιηθούν οι άνθρωποι, να είναι «θεατές της δράσης» όπως το έθεσε ο Λίπμαν, πρέπει να καταφύγεις στην προπαγάνδα.

Ακόμη και στα ρωμαϊκά χρόνια, τον καιρό που ο Καίσαρας ήταν ο απόλυτος άρχων της αυτοκρατορίας σχεδίαζε μεθόδους για να κρατάει τις μάζες κάτω από τον έλεγχο του. Γι'αυτό και το Κολοσσαίο είχε την τιμητική του (μιας και δεν υπήρχε ακόμη η τηλεόραση για να υπνωτίζει τον όχλο) με το θέαμα των μονομάχων, των τίγρεων, των ελεφάντων και άλλων ζώων να σφάζονται στην αρένα προς τέρψην του απλού κόσμου. Και στο τέλος ακολουθούσε τσιμπούσι με το ψήσιμο των σφαγιασθέντων ζώων και το μοίρασμα των κομματιών στον πεινασμένο κόσμο (αλλά χορτασμένο από σφαγές). Εξ'ού και η φράση «άρτος και θεάματα».

Ο Γκέμπελς πήρε αυτή την ιδέα, όπως και ο Χίτλερ, από την πρακτική των δημοκρατιών. Ο Χίτλερ είχε εντυπωσιαστεί έντονα από την αποτελεσματικότητα της αγγλοαμερικανικής προπαγάνδας κατά τη διάρκεια του Α' Παγκόσμιου πολέμου και θεωρούσε όχι χωρίς λόγο, ότι εξηγούσε εν μέρει γιατί η Γερμανία έχασε τον πόλεμο - γιατί απλούστατα δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τις μεγάλης κλίμακας προσπάθειες προπαγάνδας των δημοκρατιών.

Τελικά ποιά είναι η ψυχοσύνθεση του ανθρώπου?Ο ερευνητής τον περιγράφει ως "ένα αγελαίο ζώο, για το οποίο η φυσική μοναξιά είναι πραγματικός τρόμος,έτσι ώστε ο διαρκής συσχετισμός του με κάποιο κοπάδι να του δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας. Στον άνθρωπο ο φόβος της μοναξιάς δημιουργεί την ανάγκη να έχει ίδιες απόψεις με την υπόλοιπη αγέλη".

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ...


ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ,ΕΡΕΥΝΑ....

Αναγνώστης
πηγη

ΤΟ ΝΕΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ: «ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ» ΤΟΥ… Ι.Κ.Α.!


Νέα καταιγίδα που θα μεγαλώσει αναπόφευκτα τη «μαύρη τρύπα» του ασφαλιστικού


Κάποτε γελάγαμε με το ανέκδοτο «αλβανός τουρίστας» το οποίο όμως σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα το γυρίσαμε σε κλάμα. Πρόσφατα ακούσαμε ένα άλλο ακόμα πιο κακόγουστο «ανέκδοτο»το οποίο ανακαλύψαμε σε αναζήτηση στο διαδίκτυο αφου ειναι αδύνατον κάτι τέτοιο να «παίξει» στα ΜΜΕ καθότι θα χαρακτηριζόταν ρατσιστικό.


Όπως λοιπόν γράφει σε άρθρο της στο διαδίκτυο η κα Λαμπαδίτη, μετανάστες από γειτονικές χώρες, με λίγους μόνο μήνες ασφάλισης στην Ελλάδα και οι οποίοι έχουν συμπληρώσει τα όρια ηλικίας, μπορούν να πάρουν την κατώτατη σύνταξη του ΙΚΑ ύψους 716 ευρώ,

Βίντεο του STAR για τα παιδιά του Κουράκη


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΗΣ.



Τουρκικό παραλήρημα στη Θράκη




Ένα τουρκικό προξενείο, 3.500 άτομα στο μισθολόγιό του, 15.000.000 ευρώ, 100.000 μουσουλμανοι έλληνες πολίτες και μια προπαγάνδα ανθελληνισμού που κορυφώνεται μέρα με τη μέρα συνθέτουν ένα ιδιαίτερα σκληρό σκηνικό σήμερα στη Θράκη.

Ο ισχυρός ρόλος του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής

Της Φανής Χαρίση

Ένα τουρκικό προξενείο, 3.500 άτομα στο μισθολόγιό του, 15 εκατομμύρια ευρώ ο ετήσιος προϋπολογισμός του, 100.000 μουσουλμάνοι έλληνες πολίτες και μια προπαγάνδα ανθελληνική, που κορυφώνεται μέρα με τη μέρα, συνθέτουν ένα ιδιαίτερα σκληρό σκηνικό σήμερα στη Θράκη.

Την ίδια ώρα, η απουσία του επίσημου κράτους είναι τόσο εμφανής, ώστε είναι πραγματικά να απορεί κανείς πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά επί της ελληνικής συντεταγμένης πολιτείας, με δηλωμένη μάλιστα τη διάθεση από όλους για ειρηνική συνύπαρξη.

Κι όμως σήμερα, τόσο στη Ροδόπη, όπου η αναλογία χριστιανικού και μουσουλμανικού στοχείου είναι 50-50, όσο και στην Ξάνθη, όπου η αναλογία είναι 65-35, ο φόβος είναι εμφανέστατος. Κι αυτό γιατί η καταπίεση που δέχεται η μειονότητα από το τουρκικό στοιχείο είναι τόσο μεγάλη, που ξεπερνά τα όρια του φόβου.

Η ισχυρή παρουσία του τούρκου πρόξενου στην Κομοτηνή Μουσταφά Σαρνίτς με προηγούμενη θητεία στην Πρίστινα (κάποιοι λένε ότι δεν προέρχεται από το διπλωματικό σώμα αλλά από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες - ΜΙΤ) έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Αξιόπιστες πηγές κατέθεσαν στη "ΜτΚ" περιστατικά με πρωταγωνιστή τον τούρκο πρόξενο. Ένα από αυτά σημειώθηκε στο χωριό Χλόη, ένα μειονοτικό χωριό της Ροδόπης, όπου ο τούρκος πρόξενος σε δημόσια εκδήλωση προέβη σε παραλήρημα τουρκικού εθνικισμού, κατασκευάζοντας "ιστορίες μαχών". Κατέληξε μάλιστα ότι στο συγκεκριμένο χωριό σκοτώθηκαν οι πρώτοι τούρκοι ήρωες και κατά συνέπεια θα έπρεπε να στηθεί εκεί ένα μνημείο τούρκων πεσόντων.

Η προσβλητική στάση του τούρκου προξένου έναντι της χώρας που τον φιλοξενεί και τα διαρκή του ατοπήματα ήταν η αιτία να κληθεί δύο φορές από τον γενικό γραμματέα της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης Δημήτρη Σταμάτη, που του έκανε συστάσεις για τη δράση και τα λεγόμενά του.

Αυτό όμως δεν πτόησε καθόλου τον κ. Σαρνίτς. Εξάλλου, η ισχυρή του παρουσία πλαισιώνεται από μια άτυπη συμβουλευτική επιτροπή, τα 25 μέλη της οποίας κατοικοεδρεύουν στο τουρκικό προξενείο. Είναι νυν και πρώην μειονοτικοί βουλευτές, δημοτικοί άρχοντες, πρόεδροι και μέλη διαφόρων πολιτιστικών φορέων που έχουν αναλάβει πλούσια δράση έναντι του ελληνικού κράτους.

"Το κλειδί της επιτυχίας τους είναι το εξής. Έχουν καταφέρει να περάσουν στη μειονότητα ότι αυτοί είναι το κράτος. Σκεφτείτε ότι σε όλες αυτές τις περιοχές δεν υπάρχει ένα γραφείο κρατικού φορέα. Δεν υπάρχει η ελληνική σημαία σε αυτά τα μέρη. Δεν είναι εθνικιστικό το θέμα. Είναι θέμα παντελούς απουσίας του ελληνικού κράτους" έλεγε στη "ΜτΚ" άτομο που γνωρίζει πολλά.

Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΜΟΥΦΤΗΔΩΝ

Η αλήθεια είναι ότι η οποιαδήποτε κίνηση του ελληνικού κράτους είναι καταδικασμένη να πέσει στο κενό. Κι αυτό γιατί καταρχήν επέτρεψε την ύπαρξη των ψευδομουφτήδων, την ώρα που εδώ και χρόνια έχει ορίσει μουφτήδες.

Έτσι, στην Ξάνθη ο αγαπημένος ψευδομουφτής του τουρκικού προξενείου Αχμέτ Μετε έχει περισσότερη δύναμη από τον διορισμένο από το ελληνικό κράτος Μεχμέτ Σινίκογλου. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κομοτηνή με τον Σερίφ Ιμπράμ και τον Τζεμαλί. Μόνο στο Διδυμότειχο είναι ήσυχα, όπου εκεί υπάρχει μόνο ο διορισμένος μουφτής. Με αυτό το τοπίο αναλογισθείτε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μειονοτικοί, που αναγκάζονται να τρέχουν στους ψευδομουφτήδες, γιατί αλλιώς τους επιβάλλεται η περιθωριοποίηση και ο κοινωνικός αποκλεισμός, και μετά στους διορισμένους μουφτήδες.
Το τουρκικό παραλήρημα όμως στη Θράκη δεν έχει τελειωμό. Εκατοντάδες σύλλογοι έχουν συσταθεί και νυχθημερόν πραγματοποιούν δήθεν εκδηλώσεις.

Στην ουσία πρόκειται για συγκεντρώσεις προπαγάνδας, προκειμένου να δημιουργηθούν εχθρικά συναισθήματα μεταξύ των κατοίκων που τόσα χρόνια συνυπάρχουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Επιπλέον, η γειτνίαση με τη Βουλγαρία ανοίγει περίεργες διόδους με ένα άλλο ισχυρό παγκοσμίως στοιχείο, που προωθείται πολύ τελευταία σε ολόκληρη την περιοχή. Οι σχέσεις της Τουρκίας με το Ισλάμ και ο ενεργός ρόλος του Ετσμελετίν Ιχσάνογλου, γενικού γραμματέα του Οργανισμού Ισλαμικής Διάσκεψης, έχει προβληματίσει ιδιαιτέρως τους έχοντες γνώση κατοίκους της περιοχής.

Όλα αυτά βέβαια είναι γνωστά εδώ και καιρό στην Αθήνα. Ωστόσο, η πολιτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια, αυτή της απουσίας του ελληνικού κράτους, απογοητεύει καθημερινά χριστιανούς και μουσουλμάνους, ενώ αφανίζει επιχειρηματικά μια περιοχή που κανονικά έπρεπε να ήταν περισσότερο ισχυρή.

Άδεια σχολεία

Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα στην εκπαίδευση. Παρότι το ελληνικό κράτος έφτιαξε σχολεία, έχουν φτάσει σε σημείο οι γονείς υπό το καθεστώς απειλών να μην πηγαίνουν τα παιδιά τους σε αυτά.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στο δήμο Φιλύρας στη Ροδόπη. Εκεί χτίστηκαν 4 νηπιαγωγεία, καθώς υπήρχε αίτημα από τους κατοίκους, γιατί δεν υπήρχαν στην ευρύτερη περιοχή. Διορίσθηκαν οι νηπιαγωγοί καθώς και μεταφράστρια, έτσι ώστε να βοηθηθούν τα παιδιά στα πρώτα τους σχολικά βήματα. Έπειτα από παρέμβαση του μειονοτικού δημάρχου της περιοχής τα 3 από τα 4 νηπιαγωγεία σήμερα παραμένουν άδεια, χωρίς παιδιά, με το ελληνικό κράτος να πληρώνει τους δασκάλους, επειδή δεν έγινε η πρόσληψη της μεταφράστριας ως δασκάλας κι έγινε ως καθαρίστριας, προκειμένου να μην καθυστερήσει η έναρξη λειτουργίας των νηπιαγωγείων.

Μαζεύουν υπογραφές για να διώξουν το προξενείο

Της Σοφίας Χριστοφορίδου
christoforidou@makthes.gr


Θέμα απομάκρυνσης του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή εγείρει μια κίνηση πολιτών στη Θράκη, που έχει καταφέρει ισχυρή παρουσία στη λεγόμενη μπλογκόσφαιρα και έχει ήδη συγκεντρώσει 3.500 υπογραφές πολιτών.

Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, που έχει τον χαρακτήρα “κοινού μυστικού”, υποστηρίζει ο Κώστας Καραΐσκος, ένας από τους εμπνευστές της προσπάθειας. “Εμείς θέλουμε να ʽνομιμοποιηθείʼ ως θέμα στην ατζέντα της δημόσιας συζήτησης. Το προξενείο είναι μια διπλωματική υπηρεσία, δεν έχει καμία σχέση με τη μειονότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Εμείς το βλέπουμε σαν μια βάση ξένης χώρας στην Ελλάδα”, αναφέρει.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ

Τι υποστηρίζει αυτή η κίνηση; Ότι το προξενείο συντηρεί έναν παρακρατικό μηχανισμό που οδηγεί τους μουσουλμάνους σε γκετοποίηση και χειραγωγεί κάποιες μειονοτικές ηγεσίες προκειμένου αυτές να ελέγχουν τη μειονοτική κοινωνία.

Επιπλέον θέτει το ερώτημα εάν η παρουσία του προξενείου εξυπηρετεί τη “μεθόδευση ενεργειών που εκτουρκίζουν Πομάκους και Ρομά για να δημιουργήσουν μέσα από αυτήν την εθνοκάθαρση ʽτουρκική μειονότηταʼ” και τελικά καταλήγει ότι αν εξέλειπε “η διαβρωτική δράση του Τουρκικού Προξενείου”, δεν θα υπήρχε ουσιαστικά μειονοτικό θέμα στη Θράκη.

Είναι δεδομένο ότι ένα ενδεχόμενο κλείσιμο του προξενείου θα προκαλούσε όξυνση των ελληνοτουρκικών σχέσεων, ωστόσο κατά την άποψη της ομάδας “η ειρήνη κινδυνεύει ακριβώς από τη δράση του προξενείου”.

ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

Η λειτουργία του προξενείου δεν είναι υποχρέωση που εκπορεύεται από τη συνθήκη της Λοζάνης αλλά από το σύμφωνο φιλίας του 1930, επισημαίνει ο κ. Καραΐσκος, σχολιάζοντας επιπλέον ότι “η ίδια η Τουρκία έχει παραβιάσει το σύνολο των άρθρων της συνθήκης”.

Όπως αναφέρουν τα μέλη της ομάδας στην ιστοσελίδα http://proxeneio-stop.org, “εμείς δεν θεωρούμε ότι υπάρχουν αξεπέραστα προβλήματα με τους μουσουλμάνους συντοπίτες μας. Πρόβλημα δημιουργεί η Τουρκία, αφενός συντηρώντας έναν μηχανισμό που επιζητά διαρκώς την ένταση και τη δυσαρέσκεια κι αφετέρου διαστρέφει τη συνείδηση και το εθνοσυναίσθημα του κόσμου, επιδοτώντας τους φανατισμούς και τον εκτουρκισμό των Πομάκων και των Ρομά. (…) Πρέπει κάποια στιγμή να αντιληφθεί και ο τουρκικής καταγωγής (ή συνείδησης) μουσουλμάνος της Θράκης ότι άλλο η τουρκική συνείδηση κι άλλο η υιοθέτηση μιας επεκτατικής, αλυτρωτικής ή αναθεωρητικής πολιτικής από το πολιτικό κατεστημένο της Άγκυρας. Να νιώσει ότι ανεξαρτήτως καταγωγής, γλώσσας, θρησκείας και κουλτούρας είναι πολίτης της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης - κι εκεί μπορεί να λύσει όλα του τα προβλήματα. Το ερώτημα άλλωστε αυτό καθαυτό δείχνει και την αναγκαιότητα της απομάκρυνσης του Προξενείου, πριν ολοκληρωθεί ο πολιτικός έλεγχος του μειονοτικού πληθυσμού”.

Η ομάδα "Προξενείο Στοπ"

Η πρωτοβουλία “Προξενείο Στοπ” ανήκει στα μέλη του σωματείου “Αντιφωνητής”. Έκανε την εμφάνισή της στο Ίντερνετ τον περασμένο Σεπτέμβριο. Από τότε έχει δηλώσει την παρουσία της στην Κομοτηνή και την Ξάνθη, με αναρτήσεις πανό σε κεντρικά σημεία των δύο πόλεων, ενημερωτικές καμπάνιες και συλλογή υπογραφών από τους πολίτες, ενώ το επόμενο διάστημα σχεδιάζει να πραγματοποιήσει δύο ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο πυρήνας της ομάδας αποτελείται από άτομα της γενιάς των σαραντάρηδων. Αν και δεν ταυτίζονται με κανένα πολιτικό κόμμα, παλαιότερα συνέκλιναν με τις θέσεις του Μιχάλη Χαραλαμπίδη (Δημοκρατική Περιφερειακή Ένωση) σε ό,τι αφορά τα εθνικά θέματα, ενώ πρόσφατα το θέμα που εγείρουν έφτασε στη Βουλή με ερώτηση του ΛΑΟΣ. Ο λόγος τους δεν είναι ακραίος και δεν μπορεί να ταυτιστεί π.χ. με αυτόν που χρησιμοποιείται από μέλη υπερεθνικιστικών και εξτρεμιστικών ομάδων όπως η Χρυσή Αυγή, αλλά παρουσιάζει εκλεκτικές συγγένειες με τις απόψεις του συγγραφέα Γιώργου Καραμπελιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα χαίρει της υποστήριξης πολύ γνωστού επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στα μεγάλα δημόσια έργα και επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία για τα εθνικά θέματα και την ανάδειξη της ιδιαίτερης ταυτότητας των πομάκων και των ρομά μουσουλμάνων της Θράκης. Αν και υπάρχουν αρκετοί “συμπαθούντες”, η σύμπλευση με τη συγκεκριμένη ομάδα δεν έχει πάρει κινηματικές διαστάσεις. Η δράση της δεν πέρασε απαρατήρητη από μερίδα του τουρκικού Τύπου (εφημερίδες Birlik και Olay), που έκανε λόγο για “αύξηση του αντιτουρκισμού στην Ελλάδα”. Προς το παρόν όμως δεν φαίνεται να προκαλεί προβληματισμό στα κέντρα λήψης αποφάσεων και χάραξης της εξωτερικής πολιτικής στη χώρα μας.

πηγή:
infognomonpolitics