Χρήστες OnLine

Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΙ ΟΜΩΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ...ΠΑΝΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ:ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗ ΕΒΡΑΙΟ-ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ...ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΥΣΤΑ!


Μεγάλος θόρυβος ξέσπασε στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, κυρίως, με την «εξαφάνιση» ενός γνωστού πίνακα ζωγραφικής από το γραφείο του πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου.

Όντως, εδώ και αρκετό καιρό τον συγκεκριμένο τοίχο του πρωθυπουργικού γραφείου κοσμούσε ένας πίνακας του Θεόδωρου Βρυζάκη που ολοκληρώθηκε το 1858 και που θεωρείται το πρώτο ζωγραφικό έργο της μετα- επαναστατικής Ελλάδας. Πρόκειται για τον πίνακα «Η Ελλάς Ευγνωμονούσα», μία αλληγορία όπου η Ελευθερία και η Παναγία ταυτίζονται με τους οπλαρχηγούς του Αγώνα να προσκυνούν.

Ο πίνακας "Δελφοί"

Ο πίνακας αυτός ήταν επιλογή του κ. Κώστα Καραμανλή. Ως γνωστόν τα δημόσια κτήρια και ως εκ τούτου και το Μέγαρο Μαξίμου δανείζονται συνήθως ζωγραφικούς πίνακες από την Εθνική Πινακοθήκη. Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου λοιπόν επέλεξε έναν άλλο έργο ζωγραφικής για να τον τοποθετήσει στο γραφείο του. Πρόκειται για τον πίνακα με τίτλο «Δελφοί», έναν πίνακα έντονης κυανής απόχρωσης με ένα σκίσιμο. Ο πρώην πρωθυπουργός της Δανίας και νυν Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ κ. Ράσμουνσεν, εντυπωσιάστηκε κατά την προ ημερών επίσκεψή του στο Μαξίμου από το deep blue του πίνακα και ρώτησε τον πρωθυπουργό σχετικά με το μήνυμα του καλλιτέχνη. Ο κ. Παπανδρέου εξήγησε με λεπτομέρειες αλλά και θέρμη τις εντυπώσεις του από την καλλιτεχνική αυτή δημιουργία, όπως υποστηρίζουν οι συνεργάτες του πρωθυπουργού.

Δεν ήταν λοιπόν ούτε τηλεοπτικό φόντο, ούτε κάποια άλλη decoration της στιγμής για την τηλεοπτική συνέντευξη. Ούτε προφανώς ανιχνεύεται κάποια θεωρία συνομωσίας πίσω από την «εξαφάνιση» της «Ευγνωμονούσης Ελλάδος» η οποία, προφανώς, ξαναγύρισε στον χώρο της Εθνικής Πινακοθήκης.

Λίγα στοιχεία για τον πίνακα του Θοδωρή Βρυζάκη*

«Με το «Η Ελλάς ευγνωμονούσα» ή «Υπέρ Πατρίδος το Παν» έχουμε το πρώτο πραγματικά ιστορικό με αλληγορική διάσταση έργο της νεοελληνικής ζωγραφικής.

Ο πίνακας "Η Ελλάς ευγνωμονούσα"
Ο πίνακας "Η Ελλάς ευγνωμονούσα"
Η δραματουργία της πολυπρόσωπης σύνθεσης κατάγεται από τη μεταβυζαντινή ζωγραφική και ειδικά από την Παναγία του ισχυρού μανδύα. Η Παναγία έχει απλωμένο τον μανδύα της κάτω από τον οποίο βρίσκουν προστασία οι πιστοί.

Εδώ τη θέση της παίρνει η αλληγορία της Ελλάδας, μια αρχαιοπρεπώς ενδεδυμένη και στεφανωμένη νέα γυναίκα που μόλις έχει αποτινάξει τις αλυσίδες από τα πόδια της.

Η ιστορική υπόμνηση είναι σαφής. Τα ανοιχτά χέρια ορίζουν συμβολικά μαζί με τα βουνά τον πλατύ ορίζοντα. Ο κορμός μόλις αφήνει να διαφανεί τμήμα ενός δωρικού ναού.

Η αξία του έργου αυτού ως ιστορικού ντοκουμέντου θεμελιώνεται από τις πιστοποιήσιμες ταυτότητες των ατόμων που βρίσκονται συγκεντρωμένοι σαν πιστοί γύρω από τη νέα Ελλάδα. Η προσπάθεια ταύτισης δεν παρουσιάζει δυσκολίες γιατί υπάρχει ένα ερμηνευτικό κλειδί, και αυτό δεν είναι άλλο από τις ευρύτατα διαδεδομένες λιθογραφίες των αγωνιστών και φιλελλήνων που εξέδωσε σε τεύχη ο στρατιωτικός Karl Krazeisen στο Μόναχο -όπου κατοικούσε μόνιμα ο Βρυζάκης- μετά το 1828.

Ενδεικτικά αναφέρω τους Καραϊσκάκη και Μιαούλη. Η αυθεντικότητα των απεικονιζόμενων, στόχος αναμφισβήτητος του Βρυζάκη, κατατάσσει το έργο αυτό στις απαρχές της πρόθεσης για ανάδειξη του ατόμου-ήρωα μέσα από το σύνολο.

Λιγότερο ιδεαλιστικά, περισσότερο διδακτικά τα μικρά αυτά πορτρέτα αναδίδουν ένα άρωμα σεμνότητας και βαθιάς ανθρώπινης πίστης στην πατρίδα.

Προφανώς δεν έχουμε να κάνουμε με υπεράνθρωπους ήρωες. Μόνη ηρωίδα η Ελλάδα.»

*Μαριλένα Ζ. Κασιμάτη: «Αφανείς και ήρωες στη νεοελληνική ζωγραφική του 19ου αιώνα»

ΠΗΓΗ:ΖΟΥΓΚΛΑ.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ!Ο ΤΖΕΦΡΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΤΑΤΟ ΠΙΝΑΚΑ "Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΜΠΛΕ ΠΑΝΙ ΜΕ ΕΝΑ...ΣΚΙΣΙΜΟ!!!

ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ,ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ...ΔΕΛΦΟΙ!

ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ;;;

ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ;ΠΕΡΙΕΡΓΑ...ΓΟΥΣΤΑ ΕΧΕΙ Ο "ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΣ" ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!

ΑΝΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η...ΑΚΡΟΠΟΛΗ!

πηγη

ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ !


ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ !

Η παρουσία μας είναι ομολογία !

Ο λαός στην παρέλαση :

Ας δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας σ΄ αυτούς που αγρυπνούν για μας...

28η Οκτωβρίου 2010:

Η Ελλάδα Αντιστέκεται !

Βάλτε όλοι την Ελληνική σημαία στα μπαλκόνια σας!

ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΙΣΜΑΗΛ ΤΖΕΜ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!


Στο ΠΑΣΟΚ, έχουν βαλθεί να προκαλέσουν τους πάντες με την τουρκολαγνεία τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Έλληνες φορολογούμενοι καλούνται να πληρώσουν τον παχυλό μισθό της θυγατέρας του μακαρίτη Ισμαήλ Τζεμ, η οποία προσελήφθη από τον Γιώργο Παπανδρέου ως σύμβουλός του,
με αρμοδιότητα τις «πράσινες» επενδύσεις.

Το ότι η κυρία αυτή... προέρχεται από εύπορη οικογένεια της γείτονος και «φίλης» Τουρκίας, δεν φαίνεται να απασχολεί όσους θέλουν να την «αποκαταστήσουν» με το υστέρημα των Ελλήνων φορολογούμενων.

Φαίνεται επίσης, ότι από άκρον εις άκρον στην ελληνική επικράτεια, δεν υπήρχε ειδικός για αυτό το θέμα, ώστε να ενισχύσει τις προσπάθειες της κυβέρνησης σε αυτή την κατεύθυνση.

Όπως φαίνεται, το αλήστου μνήμης «ζεϊμπέκικο» της υποταγής, ήταν το αποτέλεσμα μιας συμφωνίας του τουρκικού κατεστημένου με το εθνομηδενιστικό ελληνικό, ώστε να «προωθηθούν» οι επιδιώξεις των εκατέρωθεν εξουσιαστών.


Υπενθυμίζουμε εδώ ότι ως ΥΠΕΞ, ο κ. Παπανδρέου είχε προσλάβει στο υπουργείο την τουρκάλα δημοσιογράφο Νουρ Μπατούρ, ανταποκρίτρια της εφημερίδας «Χουριέτ» στην Αθήνα, συγγενή πρώτου βαθμού γυναίκας διπλωμάτη, η οποία υπηρετούσε ως πρόξενος της Ελλάδας στη χώρα μας και μας δημιούργησε σωρεία προβλημάτων.

Η δε κ. Μπατούρ, συνόδευε αποστολές Ελλήνων πολιτικών στο εξωτερικό, «παρακολουθώντας» εκ του σύνεγγυς τα τεκταινόμενα, ενώ προκάλεσε σοβαρά προβλήματα με την «αλλοίωση» κειμένου συνέντευξης υπουργού της κυβέρνησης της ΝΔ, προκαλώντας την πρώτη σοβαρή κρίση στους κόλπους της...

ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ
πηγή

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ


Απάντηση στο Σχόλιο 3 ΟΚΤ, 2010 12:56 στο


Αν και θεωρώ την αντιπαράθεση μεταξύ Ελλήνων χωρίς νόημα, οφείλω μία απάντηση, αν και η HELLENIC REVENGE με κάλυψε στο μεγαλύτερο ποσοστό. Και επιμένω: ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ!!

Είναι αδύνατον να νοιώσεις το χτυποκάρδι της επιβίωσης του Ελληνικού έθνους αν δεν έχεις βγει από μήτρα Ελληνική και δεν έχεις διδαχτεί από 5 χρονών τα ιστορικά σημεία που δημιούργησαν το Ελληνικό Έθνος.

Παράλληλα με τις διδαχές αυτές όλοι μας μάθαμε και για τον ΞΈΝΙΟ ΔΊΑ και την απόλυτη υποχρέωση να δέχεσαι κάτω από την οικογενειακή σου εστία τον ξένο, τον διαβάτη, τον περαστικό.

Μάθαμε όμως επίσης να κτυπάμε σκληρά και ανελέητα εκείνον που καταχράται της φιλοξενίας αυτής και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αρχαία εντολή, προσπαθώντας να μας καταστρέψει από μέσα.

Αυτό κάνουν σήμερα οι ανεξέλεγκτοι λαθροεγκληματίες που με τόση «αγάπη» έβαλαν ανάμεσά μας οι ανεγκέφαλοι που μας κυβερνούν διαχρονικά.

Το Ελληνικό πνεύμα όπου και αν ταξίδεψε φώτισε τους τόπους που περιήλθε. Η μεγάλη ρωμαική ισχύς γοητεύτηκε από το Ελληνικό πνεύμα και το παραδέχτηκε καταγράφοντάς το ιστορικά.

Ποτέ ο Έλληνας δεν επιδίωξε την όποια «δόξα» άρειας φυλής. Αντίθετα!!! Παρά το άγριο στρίμωγμα και τον περιορισμό της Επικράτειας του που του τον επέβαλλαν, προσπάθησε να επιβιώσει και να ζήσει ήρεμα και ειρηνικά στη γωνιά αυτή της Ευρώπης.

Και δεν διεκδίκησε ποτέ τίποτα από όσα έχασε και δικαιωματικά του ανήκουν!! Ανέχθηκε ξεριζωμούς (Πόλη 1958) - προπηλακισμούς ( Β.Ήπειρος συνεχώς) και απειλές.

Σήμερα προκαλείται η ίδια του η υπόσταση από παντού. Από Βορρά και από Ανατολή. Και σείς μου μιλάτε για άρειες φυλές και ελληνοποιήσεις και άλλες τέτοιες αριστεροκουλτουριάρικες αρλούμπες.

Εμένα κύριε απειλείται η χώρα μου αποδεδειγμένα!! Δεν φιλοδοξώ να επεκταθώ στα πέρατα της οικουμένης ούτε καν της Ευρώπης ή των Βαλκανίων. Μου φτάνει που το πνεύμα των προγόνων μου έχει κατακυριεύσει την οικουμένη.

Αφήστε όμως ήσυχο να ζήσω σε αυτή τη γωνιά που μου ορίσατε χωρίς να με ρωτήσετε. Γιατί πέρα από τον Ξένιο Δία υπάρχει και το ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ: ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΣ.

Όσο για την σύγκριση των πάσης φύσεως εγκληματιών που δολοφονούν απροκάλυπτα και με την ανοχή των εκάστοτε κυβερνώντων, με αυτούς που απροκάλυπτα επίσης, πάλεψαν και πέθαναν για να μου παραδώσουν μία χώρα ΕΛΕΥΘΕΡΗ είναι τουλάχιστον ατυχής και προβοκατόρικη.

Όσοι για τους βρώμικους - υποταγμένους - προδότες - δοσίλογους έλληνες, υπάρχει και μία Θεά στο Αρχαίο Ελληνικό πάνθεον. Η ΝΕΜΕΣΙΣ!! Είναι ο μηχανισμός αποβολής τέτοιων μισανθρώπων που εφαρμόστηκε πολλάκις στην διάρκεια της Ελληνικής Ιστορίας!

Αφήστε λοιπόν τις..αβρές προσεγγίσεις με την συνασπισμαίικη φιλοσοφία!! Η ΕΛΛΑΔΑ σήμερα κινδυνεύει όπως ποτέ στο παρελθόν.

Θέλετε να πολεμήσετε για να μην αφανιστεί? Κάντε το!! Όπως ο Λεωνίδας, ο Μιλτιάδης, το Βυζάντιο, το 1821, το 1940!!

Και αφήστε την ψυχοπονιά για τους καημένους του «οικονομικούς μετανάστες».

Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!!!!

Υ.Γ. Η ανωνυμία μου γράφοντας στο BLOG δεν είναι κάτι που με ευχαριστεί αλλά είναι επιβεβλημένη.

ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.

ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ!



Διαβάστε σχετικά:


ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ

ΕΞΙΣΛΑΜΙΖΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΠΡΑΗΜ

ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΥΣΣΑΞΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΝΤΑΖ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ

ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΞΑΝΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΛΥΣΣΑΞΟΥΝ!

ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ...ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ

ΟΥΤΕ ΣΑΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΘΩΚΟ