Αυτή είναι η φωτογραφία κάποιου κύριου
Juan
Etxenike
Almeida, it manager του ηλεκτρονικού περιοδικού chania magazine.
Ο εν λόγω κύριος διδάσκει στο στέκι του μετανάστη την ελληνική στον ελεύθερο χρόνο του και την περασμένη εβδομάδα πρωτοστάτησε σε ηρωικό ξυλοδαρμό (50 εναντίον ενός) ενός πιτσιρικά που βρισκόταν στην αγορά την ώρα τις μάζωξης των αναρχοανύπλητων, με την αιτιολογία ότι είναι φασίστας!
Την ίδια μέρα εξαφάνισε το facebook του με την ελπίδα να μην βρεθούν στοιχεία και φωτογραφίες του άλλα δυστυχώς γι'αυτόν, τα τσιμπήσαμε.
Προφανώς "διεθνοποιείται" ο αναρχοαπλυτος πυρήνας στα Χανιά και σε αυτό συντελεί η συνεχιζόμενη ανοχή στις καταλήψεις κτηρίων του πολυτεχνείου με προεξάρχουσα την ομάδα "roza nera".
Έχει καταλάβει κτήριο του πολυτεχνείου στο παλιό λιμάνι των Χανίων. Το προηγούμενο καλοκαίρι γιόρτασαν τα 10 έτη κατάληψης και τις...τόσες γέννες που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της (ναι σωστά καταλάβατε τα έτη αυτά γεννηθήκαν και μεγαλώνουν παιδιά μέσα σε μια κατάληψη και η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται καθόλου.)
Αλλά και την ομάδα στο στέκι του Άγιου Νικολάου στην πλατεία "σπλαντζια" στο κέντρο της πόλης. Λυπούμαστε αλλά στο συγκεκριμένο στέκι φταίει κι ο παπάς ο οποίος μάλλον από άγνοια ή από υπερβολική προβολή χριστιανικής αλληλεγγύης γίνεται όργανο της προπαγάνδας τους. Αρωγοί, χορηγοί, βοηθοί υποστηρικτές είναι το πολυτεχνείο Κρήτης και το ΤΕΙ σε επίπεδο πρυτανικής και καθηγητικής κάλυψης, το εργατικό κέντρο Χανίων και τα γραφεία του (τ)σύριζα.
Οι λεγόμενες "αρχές" αν δεν ενθαρρύνουν κιόλας, τότε αδιαφορούν και μερικές φορές καλύπτουν λεκτικά αλλά και οικονομικά τα παραπάνω δίνοντας χρηματικές ενισχύσεις αλλά κυρίως παρέχοντας βήμα προβολής και προώθησης όλων των θολο-ψευτο-ιδεολογημάτων του αναρχοαπλυτου χώρου.
Με σχεδόν εβδομαδιαίες αφισοκολλήσεις, πορείες, δρώμενα και εκδηλώσεις, καλούν και υποβάλουν κυρίως τα παιδιά (έφτασαν σε σημείο να μοιράζουν έντυπα έξω από δημοτικά και γυμνάσια) σε δράσεις ενάντια σε καθετί που θυμίζει Ελλάδα και ελληνισμό.
Οι ίδιοι οι γονείς φέρουν τεραστία ευθύνη οι οποίοι έχουν φτάσει σε σημείο να αντιμετωπίζουν τα παραπάνω ως κάτι φυσιολογικό και νόμιμο δεδομένου ότι οι ίδιες οι ενώσεις δάσκαλων και νηπιαγωγών στην πόλη έχουν ως εκπροσώπους τα συγκεκριμένα κατακάθια.
Όλοι λοιπόν οι παραπάνω στηριζόμενοι στην ανοχή και στην μεγαλοκαρδία των Χανιωτών τα εξέλαβαν ως υποστήριξη και αποφάσισαν να ξεφορτωθούν τους διαφωνούντες προβαίνοντας σε απειλές ακόμη και ξυλοδαρμούς ανθρώπων οι οποίοι το μόνο που έκαναν ήταν να πουν δημόσια την άποψη τους. Γι αυτό το σκοπό προσκάλεσαν άλλους αναρχοαπλυτους από την Αθήνα βεβαίως βεβαίως αλλά και από την Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία.
Όλοι αυτοί τώρα ενημερώνονται με σκοπό στην πρώτη αφορμή να επιτεθούν και να κατακάψουν αυτοκίνητα και περιουσιες νομίζοντας ότι έτσι θα δείξουν επιτέλους σε ποιον ανήκει η πόλη κι ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν φωνές που αντιδρούν σε αυτή την αργή κατάληψη (ιδεολογική και πραγματική) της πόλεως.
Θα μπορούσε κάποιος να ρωτήσει που είναι η συντεταγμένη πολιτεία που είναι οι αρχές; Το αυτό αναρωτιόμαστε κι εμείς και μάλιστα συγκεκριμενοποιούμε τα ερωτήματα.
- πως είναι δυνατόν να συνεχίζουν να έχουν ρεύμα και νερό τα υπό κατάληψη κτήρια;
- πως είναι δυνατόν να μην ενδιαφέρεται κανείς κοινωνικός λειτουργός, πρόνοια για τις τύχες των παιδιών που μεγαλώνουν στις καταλήψεις;
- πως είναι δυνατόν να μην γίνονται συλλήψεις για ναρκωτικά και οπλοφορία όταν αποδεδειγμένα και τα δυο συμβαίνουν στις καταλήψεις;
- πως είναι δυνατόν να υπηρετεί στα Χανιά δικαστίνα ομοϊδεάτης των συγκεκριμένων η οποία τους καλύπτει και οι λοιποί δικαστές δεν αντιδρούν;
- πως είναι δυνατόν η εκκλησία μέσω του συγκεκριμένου παπά να συμμετέχει σε παράνομες δραστηριότητες;
- πως είναι δυνατόν η αστυνομία να οργανώνει αθλητικές δραστηριότητες με τους συγκεκριμένους;
- πως είναι δυνατόν μεγάλες εταιρείες να τους χρηματοδοτούν;
- πως είναι δυνατόν η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση να αδιαφορεί για την παράνομη και αθλία προπαγάνδα που γίνεται στα σχολεία της πόλης;
- πως είναι δυνατόν δήμαρχοι στα Σφακιά και στο Σέλινο να υποδέχονται και να συμμετέχουν σε διαφορες υπαίθριες εκδηλώσεις των αναρχοαπλυτων;
Η σφηκοφωλιά των Χανίων έχει ονοματεπώνυμο αλλά έχει επίσης αρχή μέση και τέλος.
Τώρα λοιπόν τέλος.