Χρήστες OnLine

Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Έλληνες νομικοί προσφεύγουν στην ΕΕ για το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας


  • Ξεκίνησε από Έλληνες Νομικούς όλων των κλάδων και ειδικοτήτων (εν ενεργεία, συνταξιούχους, ομοτίμους και επιτίμους) η ομαδική υποβολή Καταγγελίας κατά του νόμου προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία της Συνθήκης της ΕΕ
Ψηφίσθηκε την 18-3-2010 από την Ελληνική Βουλή το σχέδιο νόμου με θέμα:
«Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις». Από πολλούς νομικούς διατυπώθηκε επιφύλαξη, ότι απάδει προς το Σύνταγμά μας (λ.χ. Δ. Τσάτσος, Β. Κόκκινος, Καμίνης, Δικαίος κλπ). Ταυτόχρονα υποσκάπτει την ύπαρξη και την οντότητα της χώρας μας, δεδομένου ότι σε 20 χρόνια θα έχουμε μετανάστες όσους όλος ο πληθυσμός μας σήμερα!

Το κείμενο της Καταγγελίας έχει συνταχθεί από εγκρίτους νομικούς εντός και εκτός Ελλάδος και είναι τεκμηριωμένο επί της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και πρακτικής.

Για την εξέλιξη της καταγγελίας, μόλις υπάρξουν αποτελέσματα, θα ενημερωθείτε εδώ


Το κείμενο καταγγελίας

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Προς την κα Επίτρoπo Εσωτερικών Υποθέσεων
European Commission
Commissioner responsible for Home Affairs
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Για παραβιάσεις του Κοινοτικού Δικαίου από την Ελληνική Κυβέρνηση σχετικά με τη μεταναστευτική πολιτική.

Αξιότιμη κα Επίτροπε Cecilia Malmström,
Την 16.3.2010 ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο ως νόμος του Κράτους το νομοσχέδιο με τον τίτλο «Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις»[1]
Όπως επισημάνθηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία των, πλέον των 3.500, πολιτών που συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση του Υπουργείου Εσωτερικών της Ελλάδος [2] ο νόμος αυτός θίγει τα ατομικά και τα πολιτικά δικαιώματά ων πολιτών, ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει Κοινοτικούς κανόνες δικαίου.

Μεταξύ άλλων ο νόμος αυτός θεσπίζει τις πιο ελαστικές προϋποθέσεις από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης για την κτήσης ιθαγένειας. Ενδεικτικά πολιτογραφούνται:
Οι έχοντες 7ετή νόμιμη παραμονή, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι κάτοχοι αδείας «επί μακρόν διαμένοντος».

Τα τέκνα αλλοδαπών αποκτούν από τη γέννησή τους την Ελληνική Ιθαγένεια εφ΄ όσον γεννιούνται (και συνεχίζουν να ζουν) στην Ελλάδα, από γονείς που διαμένουν και οι δυο επί πέντε συνεχή έτη μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα.

Τα τέκνα αλλοδαπών με την παρακολούθηση έξι τουλάχιστον τάξεων σχολείου στην Ελλάδα και εφ΄ όσον κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στη Χώρα. Το δικαίωμα απόκτησης ιθαγένειας μπορούν να το ζητήσουν μέσα σε τρία έτη από τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προβλέψεις [3] πρόκειται να γίνουν άμεσα Έλληνες, και κατά συνέπεια Ευρωπαίοι πολίτες, περί το 1.000.000 μετανάστες, ενώ σε 20 χρόνια εκτιμάται, ότι με παρόμοιους ρυθμούς οι νομιμοποιημένοι από αυτούς θα φθάσουν συνολικά τα 9.000.000 άτομα (περίπου όσος και ο πληθυσμός της Ελλάδας σήμερα).

Με την παρούσα Καταγγελία μας προσφεύγουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και κάνουμε έκκληση να προβείτε σε όλες τις θεσμοθετημένες ενέργειές εκ μέρους σας, για να προστατεύσετε τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματά μας ως Ευρωπαίων πολιτών, από την αυθαίρετη αυτή νομοθετική πρωτοβουλία της Ελληνικής Κυβέρνησης, η οποία παραβιάζει τους Κοινοτικούς κανόνες δικαίου, όπως τεκμηριώνεται ακολούθως:
1. Παραβιάζει τους περιορισμούς και τις προϋποθέσεις του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 343/2003 του Συμβουλίου της 18ης Φεβρουαρίου 2003 και το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Μετανάστευση και το Άσυλο της 16ης Οκτωβρίου 2008. Το Σύμφωνο αυτό προβλέπει:
«Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει τους πόρους ώστε να υποδεχθεί αξιοπρεπώς όλους τους μετανάστες… Η κακή διαχείριση της μετανάστευσης μπορεί να αναστατώσει την κοινωνική συνοχή των χωρών προορισμού [των μεταναστών]» (σελ. 3). Η μεταναστευτική πολιτική θα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψιν της «την χωρητικότητα υποδοχής της Ευρώπης από πλευράς της αγοράς εργασίας της, της κατοικίας, και των υπηρεσιών υγείας, εκπαίδευσης και κοινωνικών υπηρεσιών… καθίσταται απαραίτητο, να προσδιορίζει τον αριθμό τους… οι εκ των υστέρων νομιμοποιήσεις δεν θα πρέπει να είναι γενικευμένες…».

Αντιθέτως, και κατά παραβίαση των ανωτέρω, με τη νέα ελληνική νομοθεσία:
i. Δεν ορίζεται στον νέο νόμο μέγιστο όριο πληθυσμού αλλοδαπών, ούτε και προσδιορίζεται ποσοστό τους επί του υπάρχοντος πληθυσμού της Ελλάδας.
ii. Ανοίγεται πλέον «παράθυρο» αυτόματης και μαζικής ιθαγενοποίησης όλων σχεδόν των αλλοδαπών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα μετά το 1989 (σημερινής δηλαδή ηλικίας από 0 μέχρι 21 ετών) ακόμη και από παράνομους μετανάστες [4].
iii. Εκθέτει σε κίνδυνο τον Ευρωπαϊκό γεωγραφικό χώρο και θίγει την ασφάλεια της ΕΕ, αφού μετά την απόκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας οι μετανάστες αυτοί θα κυκλοφορούν και εγκαθίστανται σε όλη την ΕΕ.
iv. Ο νόμος αυτός καθιστά την Ελλάδα, δεδομένης και της ευαίσθητης γεωπολιτικής της θέσης στην Μεσόγειο, πόλο έλξης νέων λαθρομεταναστών, οι οποίοι θα επιλέγουν την ελληνική ιθαγένεια ως την ευκολότερη πύλη εισόδου στην ΕΕ για να προσπορίζονται τα οφέλη που απορρέουν από την εν λόγω νομική ιδιότητα.
v. Κατά συνέπεια θέτει σε κίνδυνο τις στρατηγικές πολιτικές και επιδιώξεις της Ε.Ε. που αποτελούν μείζονα στόχο για όλα τα για όλα τα Ευρωπαϊκά Κράτη.


2. Παραβιάζει το άρθρο 77 και το Πρωτόκολλο αριθ. 23 της Ενοποιημένης απόδοσης της Συνθήκης [5] για την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2008/C115/01 Εφημ. ΕΕ), καθώς και τις οδηγίες 2009/50, 2008/115, 2005/71, 2004/81 και 2002/82, διότι:
i. Εντάσσει αυθαίρετα ως πολίτες στον Ευρωπαϊκό χώρο όλους τούς πρώην και νυν λαθρομετανάστες των οποίων απλά μέχρι τώρα είχε νομιμοποιηθεί μονάχα η παραμονή, χωρίς οποιοδήποτε πρόσθετο δικαίωμα σχετικό με ιθαγένεια, με νόμους του εθνικού δικαίου της Ελλάδος κατά τα έτη 1997, 2001, 2005 και 2007. Επομένως αλλοιώνει ριζικά την μεταναστευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ii. Σε ακολουθία με τον άνω λόγο ο ψηφισθείς νόμος αλλοιώνει το Εκλογικό σώμα των Ελλήνων και των Ευρωπαίων ψηφοφόρων. Θα μπορούν πλέον ως «Έλληνες υπήκοοι», οι πρώην υπήκοοι κρατών που δεν έχουν αποδεδειγμένη σχέση με τον «Ευρωπαϊκό χώρο» που ορίζεται στο Προοίμιο της άνω Συνθήκης, να αναδεικνύονται ακόμα και Ευρωβουλευτές.
iii. Συνεπώς παραβιάζει και την ακεραιότητα του ευρωπαϊκού «χώρου» και κατά την έννοια των άρθρων 3 και 67 της άνω Συνθήκης.


3. Παραβιάζει τα άρθρα 67 παρ. 3 και 145 έως 151 της άνω Συνθήκης (2008/C115/01 Εφημ. ΕΕ) και το σκεπτικό της απόφασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου A6-0026/2009 και P6_TA(2009)0069 της 04.02.2009, για «επιβολή κυρώσεων στους εργοδότες που απασχολούν παράνομα διαμένοντες υπηκόους τρίτων χωρών», διότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο:
i. Η προστασία της Ευρωπαϊκής και Εθνικής ασφάλειας:
Στην Ελλάδα αποδείχθηκαν εξαιρετικά αυξημένα τα ποσοστά εγκληματικότητας αλλοδαπών σε σχέση με τον αριθμό των εγκαταβιούντων (Στατιστικά 2009 Υπουργείου Δικαιοσύνης) [6]. Επίσης δεν έχει εξασφαλισθεί ο έλεγχος της εισροής μεταναστών, ώστε να αποκλειστούν όσοι τυχόν σχετίζονται με τη διεθνή τρομοκρατία.
i. Η πολιτική για την προστασία κατά της ανεργίας:
Δεν έχουν μελετηθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση οι συνέπειες των ανωτέρω ρυθμίσεων απόδοσης ιθαγένειας για την Ευρωπαϊκή αγορά εργασίας και για τα ασφαλιστικά συστήματα, καθώς, μετά τις μαζικές εθνικοποιήσεις σε ένα Κράτος-μέλος, βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο περί τις 204.000 θέσεις εργασίας [7]. Οι συνέπειες πλήττουν όχι μόνο τους Έλληνες αλλά και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους εργαζομένους καθώς μαίνεται η μεγάλη οικονομική κρίση, και το πρόβλημα από την ελληνική αγορά εργασίας προεκτείνεται σε εκείνη των άλλων κρατών μελών.

ΕΠΕΙΔΗ επικαλούμαστε εκτός των άλλων και την Αρχή της Επικουρικότητας, με την οποία ζητώ να συνδράμετε και προστατεύσετε τα δικαιώματά μας από την άνω νομοθετική αυθαιρεσία της Ελληνικής Κυβέρνησης.
ΕΠΕΙΔΗ τα ανωτέρω θιγόμενα ζητήματα εξωτερικών συνόρων και ασφάλειας αποτελούν τομέα πολιτικής, που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να παρέμβει στην πολιτική και την νομοθεσία του Κράτους – μέλους, διότι το μέλος της έχει εκχωρήσει αυτήν την εξουσία βάσει του Πρωτοκόλλου 2 της άνω Συνθήκης ΕΕ.
ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα Καταγγελία μας είναι νόμιμη και στηρίζεται σε αληθινά στοιχεία. Γι΄ αυτό έχει κάθε νόμιμο λόγο να γίνει δεκτή.

Στα πλαίσια αυτά, παρακαλούμε
να προβείτε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για τη διερεύνηση της συμβατότητας με το Ευρωπαϊκό δίκαιο του νόμου: «Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις» που ψηφίσθηκε την 16.3.2010 από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Με εκτίμηση


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
[1] www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/1389/s-metagen-pap.pdf
[2] http://www.opengov.gr/ypes/?option=pol_symmetoxi1
[3] http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=7774 με στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών Ελλάδας
[4] Ο «μηχανισμός» είναι ο εξής: Τώρα που δεν έχει παρέλθει –σύμφωνα με τον νόμο– τριετία από την ενηλικίωσή τους, εγγράφονται στα δημοτολόγια με απλή αίτησή τους με μόνη προϋπόθεση την πενταετή νόμιμη διαμονή που απέκτησε εκ των υστέρων ο ένας από τους γονείς τους με κάποια από τις μαζικές διαδικασίες νομιμοποίησης της ελληνικής νομοθεσίας των ετών 1997, 2001, 2005 και 2007.
[5] Άρθ. 77 παρ. 1 «να εξασφαλίζεται ο έλεγχος των προσώπων και η αποτελεσματική εποπτεία της διέλευσης των εξωτερικών συνόρων» και να διαμορφώνεται (παρ. 2 α) κοινή πολιτική θεωρήσεων και άλλων τίτλων διαμονής βραχείας διάρκειας, β) τους ελέγχους στους οποίους υποβάλλονται τα πρόσωπα που διέρχονται τα εξωτερικά σύνορα, γ) τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες οι υπήκοοι τρίτων χωρών μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα για σύντομο χρονικό διάστημα στην Ένωση, δ) οποιοδήποτε μέτρο που είναι αναγκαίο για την προοδευτική δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης των εξωτερικών συνόρων,
[6] Στατιστικά στοιχεία εγκληματικότητας 2009 Υπουργείου Δικαιοσύνης Ελλάδος, που ανακοινώθηκαν την 31.1.10
[7] Έρευνα Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Εφημερίδα: Τα ΝΕΑ 1.3.2010

πηγη

Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ!

Τι καταφέρνουν οι συμμορίες αλλοδαπών λαθρομεταναστών που λυμαίνονται την Αθήνα;

1. Κλείνουν χιλιάδες νόμιμα μαγαζιά Ελλήνων από τον τεράστιο όγκο του λαθρεμπορίου των παράνομων και αφορολόγητων προϊόντων που διακινούνται από λαθρομετανάστες. Έχουν δημιουργηθεί χιλιάδες "κινέζικα" εμπορικά καταστήματα και χιλιάδες υπαίθρια παραμάγαζα πλανόδιων αφροασιατών λαθρέμπορων, οι οποίοι πουλάνε ανενόχλητοι μπροστά από τα ΝΟΜΙΜΑ μαγαζιά των Ελλήνων, ακόμη και στην Ερμού, την παράνομη πραμάτεια τους. Έτσι καταδικάζουν σε μαρασμό και πτώχευση το Ελληνικό εμπόριο. Το θράσος τους ενισχύεται από τη διεφθαρμένη "αστυνομία" του Χρυσοχοϊδη, και έτσι έχουν φτάσει στο σημείο να εναποθέτουν την πραμάτεια τους μπροστά στα έκπληκτα μάτια των περαστικών κατά μήκος της Ερμού την ώρα που λειτουργούν τα καταστήματα. Αυτό το χάλι δεν το έχω αντικρίσει σε καμία άλλη πόλη της Ευρώπης!


2. Κλείνουν χιλιάδες νόμιμα μαγαζιά Ελλήνων από το φόβο των ληστειών και της τρομοκρατίας. Πρεζόνια και αναρχικοί, ψευτοαντιεξουσιαστές του κώλου, ή θα τα κάψουν για να βάλουν φωτιά στους ναούς της κατανάλωσης, ή θα τα σπάσουν, ή θα τα γεμίσουν με σπρέι συνθήματα με το Α σε κύκλο που σημαίνει Anal..chy. Είναι τόση η άγνοια και η αγραμματοσύνη των κατευθυνόμενων τραγέλαφων του indi-(bagladeshi-pakistani)-media ώστε ούτε σωστά ελληνικά δεν γνωρίζουν. Στην καλύτερη ο "καταστηματάρχης" πρέπει να εύχεται να τον ληστέψουν οι συμμορίες των αλλοδαπών Αλβανών και σία, χωρίς να τον σκοτώσουν.


3. Το κέντρο, αλλά και η ευρύτερη περιοχή της Αθήνας αποτελεί ένα ΑΒΑΤΟ για τους Έλληνες αφού έχει καταληφθεί από συμμορίες λαθρομεταναστών που επιχορηγούνται από το πασοκικό κράτος του Βούγια και της Αλ-σαλέχ που προέρχονται από τα συνασπισμένα αναρχοκομμούνια του τσιπρο-σφύριζα,
και τις ΜΗΚΥΟ που τα παίρνουν από τους διάφορους Σορος-εβραίους. Οι συμμορίες αυτές των λαθρομεταναστών που πουλάνε την πρέζα πιό φτηνά κι' από τσιγάρα (και αφορολόγητα) έχουν καταντήσει την Ελληνική νεολαία, νεολαία χασικλήδων-πρεζάκηδων-αναρχικών (του κώλου)-και χουλιγκάνων-φλώρων-πουτανακιών.


4. Το εμπόριο λαθρομεταναστευτικής σάρκας, άσπρης και έγχρωμης, φρέσκιας και σιτεμένης, ακριβής ( ευρω-οπη-ϊκής) και φτηνής (αφρικανικής) έχει διαλύσει τον όποιο συνεκτικό δεσμό υπήρχε στην Ελληνική οικογένεια και την Ελληνική κοινωνία.
Γιατί ο Έλληνας να παντρευτεί και να αποκτήσει οικογένεια όταν το γυναικείο κρέας είναι τόσο φτηνό και βρίσκεται παντού..ακόμη και σε "νεοοθωμανική" ισλαμική φόρμα "Αλ-σαλέχ" μαλέκουμ...


5. Ποιος θα μπει να αγοράσει στο μαγαζί Έλληνα στο κέντρο και αλλαχού, όταν κατά την είσοδο αναπνέει μυρωδιές από κόπρανα και ούρα των "λάθρα" αστέγων που διανυκτέρευσαν στο πεζοδρόμιο, όταν οι επαίτες, οι γύφτοι, και τα κλεφτρόνια κάνουν ντου από παντού και είναι απροστάτευτος; Αφού ούτε Ελληνική Αστυνομία υπάρχει, ούτε νόμος ούτε κράτος!


6. ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΑΘΗΝΑ;

Oι τουρίστες είναι ο πρώτος στόχος για τα κλεφτρόνια, τις πουτάνες και τους πορτοφολάκηδες. Η παρενόχληση των τουριστών από τους βαλκανόγυφτους, τους πακιστανο-μπαγκλαντεσιανούς πλανόδιους μικροπωλητές, τους ζητιάνους, τους νέγρους που κλείνουν τους πεζόδρομους με τσάντες από δέρμα "πούτσι", τους κλεπταποδόχους που πωλούν τα κλεμμένα κινητά, τα λαθραία CD και dvd. Τελευταία ταινία. "Ο αυνανισμός του πασοκισταν την εποχή της Τζούλιας".

πηγη

Υπάρχει πρόβλεψη στο νόμο για αφαίρεση της ιθαγένειας;


  • Ο Έλληνας κοιμάται νωρίς και ξυπνάει αργά (λαϊκή παροιμία)
  • Οι νομοθετούντες ενεργούν σύμφωνα με το συμφέρον της χώρας;
Του Σάββα Καλεντερίδη

Τι στιγμή που οι χώρες της Ευρώπης, ακριβώς επειδή αντιλήφθηκαν τα αδιέξοδα του παράτολμου εγχειρήματος, ψάχνουν τρόπους για να καταστήσουν δυσχερέστερη την παραχώρηση ιθαγένειας σε μετανάστες, η Ελλάδα προχωρά στην ψήφιση νόμου που διευκολύνει την παραχώρηση ιθαγένειας, με αποτέλσμα η χώρα μας να κινδυνεύει να καταστεί ακόμα πιό ελκυστική για τους ανήμπορους όλης της γής.

Συγκεκριμένα, τα κυβερνητικά κόμματα της κυβέρνησης συνεργασίας του Βελγίου, προετοίμασαν ένα νέο σχέδιο νόμου, το οποίο ήδη έχει υποβληθεί για ψήφιση στη βελγική βουλή.

Με το νέο νόμο δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν εκείνοι που διαμένουν στο Βέλγιο επί πενταετία, από τριετία που ίσχυε μέχρι σήμερα. Επίσης, με το νέο νόμο είναι απαραίτητη η κατοχή άδειας παραμονής μακράς διαρκείας για εκείνους που θα υποβάλλουν αίτηση για απόκτηση βελγικής ιθαγένειας.

Όσον αφορά τη γλώσσα, είναι υποχρεωτική η γνώση της μιας από τις τρεις επίσημες γλώσσες της χώρας (γαλλικά, φλαμανδικά, γερμανικά).

Τέλος, με το νέο νόμο διευκολύνεται η αφαίρεση ιθαγένειας που έχει αποδοθεί σε ξένους, αν αποδειχτεί ότι αυτή χορηγήθηκε με βάση πλαστά δικαιλογητικά (ψεύτικο γάμο) ή αν ο κάτοχος βελγικής ιθαγένειας έχει διαπράξει ειδεχθή εγκλήματα.
Ο νόμος, που αναμένει τη θετική γνωμοδότηση του Αρείου Πάγου και την έγκριση του κοινοβουλίου, θα τεθεί σε ισχύ εντός του έτους.

Από τις 200.000 Τύρκους που κατοικούν στο Βέλγιο, οι 130 έχουν αποκτήσει την βελγική ιθαγένεια.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι Βέλγοι, στον νέο νόμο, έχουν πρόβλεψη για αφαίρεση ιθαγένειας που έχει χορηγηθεί σε ξένους.
Στον ελληνικό νόμο προβλέπεται κάτι τέτοιο;

Αν για παράδειγμα κάποιος που έχει αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια με τις πράξεις του εγείρει μειονοτικά ζητήματα ή προβεί σε πράξεις που πλήττουν την εθνική μας ασφάλεια, θα συνεχίσει να διατηρεί την ελληνική ιθαγένεια;

ΙΣΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ (ψευτο)ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ.

πηγη