Χρήστες OnLine

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΑΤΕ.. μην πεφτετε στον ληθαργο της προπαγανδας των αριστερων. η ελλαδα ξεπουλιεται. ξυπνατε καντε το για τις μελλοντικες γενιες...

Αρθρο αναγνώστη .. απο Bησσαρίων

Toυς δίνουμε σπίτια τους δίνουμε υπηκοότητες τους βάζουμε στο δημόσιο τους παίρνουμε στο στρατό τους βάζουμε στην αστυνομία σε λίγο θα τους βάλουμε και στην βουλή (θυμηθείτε το) να τους βάλουμε και στα σπίτια μας να μας γαμησουν της γυναίκες και τα παιδιά μας (γιατί αν δεν τους βάλουμε οικιοθελώς μπαίνουν από μόνοι τους) μας απειλούν κιόλας με της μαφίες τους.

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. Ας μου πει κάποιος ποια η διαφορά του σήμερα με την εποχή της τουρκοκρατίας η με την γερμανική κατοχή η μόνη διαφορά είναι ότι σήμερα έχουμε μεταναστευομένη δημοκρατία και όχι προεδρευόμενη ενώ τότε κατοχή τουλάχιστον τότε δεν κουνιόταν φύλλο και δεν έκανε ο καθένας ότι του καύλωνε εις βάρος του διπλανού του, ως πότε σε αυτήν την άμοιρη κοτσουλιά του πλανήτη θα πρέπει οι πολίτες της να αισθάνονται φιλοξενούμενοι.. και ως πότε οι "εφιάλτες" (προδότες) θα πολλαπλασιάζονται αντί να μειώνονται και θα κάνουν παιχνίδι όπως αυτοί γουστάρουν σαν να πρόκειται για ρυθμιστές της ζωής των πολλών στο όνομα του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.

Τους καλώ λοιπόν όλους αυτούς τους δήθεν να πάνε να διαδηλώσουν στην πλατεία ταξιμ στην Τουρκία υπέρ των ελευθέρων ιδεών κατά της καταπίεσης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων υπέρ της ανεξιθρησκίας κατά της ξενοφοβίας και εν πάση περιπτώσει σε ότι άλλο πιστεύουν, έχουν τα "αρχιδια" να το κάνουν αν ναι ιδου η Ρόδος ιδου και το πήδημα.

Μόνο θα τους παρακαλέσω αν το πράξουν να το καταγράψουν και σε βίντεο και να μου το στείλουν για να δω και τα αποτελέσματα αν και τα ξέρω εκ΄των προτέρων, θα ξαναδώ το εξπρές του μεσονυκτίου.

Εύχομαι λοιπόν σε όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ συμπεριλαμβανομένου και εμένα να ήμαστε υπερήφανοι για τα κατορθώματα μας, ίσως με αυτό το κείμενο να προσπαθώ να ξορκίσω την ανικανότητα μου στο να κάνω κάτι μικρό και εγώ από μέρους μου ώστε να αλλάξουν όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου και δεν με αφήνουν να πάρω μια βαθιά αναπνοή ανακούφισης να ξέρω ότι τα δυο βλαστάρια που μεγαλώνω δεν θα με βλαστημανε αύριο όταν μεγαλώσουν για την (αν)ικανότητα μου να τους φτιάξω έναν τόσο ωραίο κόσμο σαν αυτό που μόλις περιέγραψα.

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου