Χρήστες OnLine

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ



Σχόλιο για το θέμα των λαθρομεταναστών εδώ


Μπουκάρω σπίτι σου.
Προσπαθείς να με διώξεις.
Φωνάζω ΄"βοήθεια, βοήθεια, ρατσιστής".
100 άτομα από άλλες περιοχές έρχονται και μου συμπαραστέκονται.
Υποχρεώνεσαι να με δεχτείς.
Υποχρεώνεσαι να με ταϊζεις, να με ποτίζεις, να μου παραχωρήσεις ένα χώρο στο σπίτι σου να μένω.
Απαιτώ να μου βρεις δουλειά.
Απαιτώ να μου πληρώνεις περίθαλψη.
Απαιτώ να φέρω όλο μου το σόι να μείνει μαζί μου.
Αν δεν το κάνεις είσαι ρατσιστής και σε καταγγέλουν στον ΟΗΕ.
Το παραπάνω σενάριο συμβαίνει σε επίπεδο κράτους.
Εμένα δεν μου φαίνεται λογικό.
Άρα είμαι ρατσιστής.




Αναγνώστης




Σχόλιο δικό μας:Για να σοβαρευτούμε με αυτή την καραμέλα του "ρατσιστή" των Νεοταξιτών που προσπαθούν να μας επιβάλλουν ως γνήσιοι ανθέλληνες και ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Ας ξεστραβωθούν λοιπόν οι αργυρώνητοι δούλοι της Παγκοσμιοποίησης

Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα (εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ.) προκειμένου ν΄ αναγάγει μια ομάδα (κοινωνική, φυλετική, θρησκευτική, ως υπέρτερη άλλων. Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη (από την αγγλική race = φυλή), - λεγόμενος "ρασιαλισμός", ή εκ της ιταλικής "ράτσα" (razza) ο φυλετικός ρατσισμός.
Οι ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φυλών, βάσει των οποίων και προσδιορίζουν αυτές σε ανώτερες και κατώτερες. Έτσι, με την θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν της ανώτερη από τις άλλες.


Επειδή λοιπόν δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ απλά δεν τους θέλουμε στη ΧΩΡΑ ΜΑΣ γιατί ΠΗΞΑΜΕ και εισβάλλουνε με το έτσι θέλω με τα γνωστά επακόλουθα.....να δείχνετε το παραπάνω σε όποιον πληρώνεται για να ΠΑΡΑΠΟΙΕΙ έννοιες και να μένει στις Εκάλες και στα Λαγονήσια πουλώντας σας τη σύγχρονη γκεμπελική προπαγάνδα του ΝΕΟΦΑΣΙΣΜΟΥ που είναι:

ΣΑΣ ΠΑΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ, ΣΑΣ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΥΜΕ, ΣΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΜΕ, ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΜΜΕ , ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΣΤΕ.

Εναλλακτική λύση... αφιερώστε τους μερικά γραμμάρια των σιαλογόνων αδένων σας....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου