... που αποτελεί και μια από τις κύριες αιτίες από την οποία προέρχεται η αναποτελεσματικότητα της πάταξης της λαθρομετανάστευσης σε συνδυασμό πάντα με την διάθεση των κρατούντων .
Μόνο το 25% του Λ.Σ. είναι “θαλασσινοί” δηλαδή έχουν σχέση με τη θάλασσα. Το υπόλοιπο 75% των αξιωματικών του Λ.Σ προέρχεται από πανεπιστήμια ( Δικηγόροι, καθηγητές της Γερμανικής φιλολογίας μέχρι και γυμναστές.). Δηλαδή το 75% των αξιωματικών του Λ.Σ ναι μεν είναι μορφωμένοι αλλά τους βαθμούς όπως (ναύαρχος, πλοίαρχος, αντιπλοίαρχος, πλωτάρχης, υποπλοίαρχος κ.λ.π) τους έχουν πάρει καθήμενοι στις καρέκλες των γραφείων, και συνωστισμένοι μέσα στους διαδρόμους του Υπουργείου Ναυτιλίας. Παράλληλα η κυβέρνηση φαίνεται πως εξετάζει το ενδεχόμενο της κατάργησης του κλιμακίου ειδικών αποστολών του λιμενικού σώματος (Κ.Ε.Α) στα Χανιά και σε τρεις ακόμα περιοχές της χώρας (Χαλκίδα, Λαύριο και Βόλο), πράγμα που θα επιδεινώσει το ήδη σοβαρό πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης!
ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ
Είναι ακόμη καιρός να επέμβει κάποιος υπεύθυνα και να κάνει την βαθειά τομή, να κλείσει κατά την γνώμη μου το άχρηστο Υπουργείο Ναυτιλίας και στη θέση του να γεννηθεί εκ βάθρων η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ όπως υπάρχει σε όλη την Ευρώπη και να στελεχωθεί με τους άριστους των αρίστων πλοιάρχων και μηχανικών πάσης τάξεως του Ε.Ν. και αν νομίζουν ότι τους χρειάζεται και Υπουργείο Ναυτιλίας ας το συγχωνεύσουν με το Υπουργείο μεταφορών χρησιμοποιώντας πολιτικούς υπαλλήλους.
Παράλληλα θα πρέπει να υπερδιπλασιαστούν τα πλοία της Ακτοφυλακής τα οποία πιθανόν θα αγοραστούν με χρήματα που θα εξοικονομηθούν από το κλείσιμο των μέχρι τώρα άχρηστων προξενικών Λιμεναρχείων σε κάθε λιμάνι ανά τον κόσμο, που δικαιολογούν την ύπαρξή τους μόνον και μόνον για την σφράγιση των ναυτιλιακών εγγράφων του εκάστοτε καταπλέοντος πλοίου (ημερολόγιο και ναυτολόγιο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου