Χρήστες OnLine

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Ντόμινο οι εξελίξεις στους "εξεγερθέντες"...Σύριζα, αναρχομαχίες και τώρα ο Κουνταρδάς...


Στο Σύριζα τρώγονται και είναι ένα βήμα πριν την διάσπαση εώς διάλυση....

οι Διακτινιζόμενοι πολίτες και οι επαγγελματίες αντιρατσιστές έχουν ξεβρακωθεί πανελληνιώς και βρίσκονται σε κατάσταση αποσύνθεσης....


Αναρχικές ομάδες πλακώνονται μεταξύ τους για το ποιός θα καρπωθεί την πλατεία Κύπρου & Πατησίων και τις υπόλοιπες εκδηλώσεις τους...

....και πριν από λίγες ώρες παραδόθηκε μόνος του!!! ο Κουνταρδάς (που αφέθηκε ελεύθερος εχθες!!!) και ομολόγησε την πολιτική ευθύνη για την δολοφονία του ειδικού φρουρού Αμανατίδη...

ήδη από το γνωστό indymedia ξεκίνησε προσπάθεια να τον βγάλουν τρελό!
αλλά ξεχνάνε πως μέχρι προχθές αγωνιζόντουσαν να τον αποφυλακίσουν...

δείτε το μήνυμα του που είχαν αναρτησει από προχθές στο indymedia...αλλά φυσικά κανείς δεν τον αποκαλούσε τρελό...τώρα το ανακάλυψαν...ή τουλάχιστον τώρα ξεκίνησαν να τον βγάλουν τρελό....

Σε λίγες ώρες ή μέρες αποφυλακίζομαι.
Ευχαριστώ όσους και όσες αγωνίστηκαν στο δύσκολο αγώνα για ζωή και αξιοπρέπεια, όσους στάθηκαν αλληλέγγυοι προς το πρόσωπό μου.
Ευχαριστώ επίσης όλους αυτούς που σε αγαστή συνεργασία με τη μαφία του παρακράτους συναινούνε στην εξόντωση μου που απειλούν μέχρι και αγωνιζόμενους αλληλέγγυους.
Βγαίνω "ελεύθερος" και ανυπομονώ να βρεθώ κατάφατσα με το τείχος του θανάτου. Είτε αυτό θα είναι ένα οπλισμένο χέρι ενός πληρωμένου δολοφόνου είτε απλά μαζί στοχεύουν να με σβήσουν απ΄το χάρτη , να "εξαφανιστώ". Και στις 2 περιπτώσεις δημοσιοποιώ ότι θα είναι γνωστοί οι ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας μου καθώς και οι φυσικοί.
Υπάρχουν σοβαρά στοιχεία στα χέρια φίλων μου,σε περίπτωση που μου συμβεί κάτι,καθώς και μια υπέυθυνη δήλωση ατομική όπου αναφέρω λεπτομέρεις από αυτό το ανατριχιαστικό μου σχέδιο της προσωπικής μου εξόντωσης.
Τέλος,όσο σκληρό και αν ακούγεται,ευθύνη θα φέρουν σε κάθε περίπτωση και οι γονείς μου οι οποίοι έχω να πω,πως δεν διαφέρουν σε τίποτα με τους δολοφόνους του αλέξη.
Λυπάμαι πραγματικά αλλα έτσι είναι η αλήθεια.Ξαναλέω ότι η προαναγγελθείσα δολοφονία μου ή εξαφάνιση μου θα είναι παρακρατική.Κρίμα για κάποιους συντρόφους που αδιαφορούνε.

Ζήτω η αναρχία
Νίκος Κουνταρδάς

Υ.Γ. Για περισσότερα σας περιμένω το πρωί εδώ στο κρατικό.Φίλους και πάνω από ολα δίκαιους ανθρώπους.


*** greekalert .....τα υπόλοιπα σχόλια δικά σας....

Πηγή:
Greekalert

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου