Χρήστες OnLine

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE! 1 ΡΙΧΝΕΤΕ 1000 ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ, ΚΑΦΡΟΙ!

Όπως βλέπετε μου έριξαν οι γραικύλοι και προδότες Οικολόγοι του Κεμάλ Τρεμόπουλου, το βίντεο μου που τους ξεβράκωνε για τις δηλώσεις τους για τη Μακεδονία άσχετα εάν αυτό το βίντεο το έπαιξε και ο ALTER στον αέρα και το έχουν ανεβάσει και 10άδες άλλοι YTubers.. Το ΥΓΡΟ ΠΥΡ τους κάθεται καιρό τώρα στο λαιμό…..

Και τιμωρήθηκε το κανάλι του Υγρού Πυρός στο ΥΤ για 15 μέρες χωρίς να μπορώ να μπω καν στο λογαριασμό μου ούτε μου έγραψαν το λόγο που έπεσε το βίντεο και τιμωρήθηκε και το κανάλι. Community Guidelines το λέμε τώρα....


Όπως βλέπετε στο screenshot το κανάλι έχει ήδη 2 warnings και στο τρίτο πέφτει δια παντός. Το άλλο warning το είχα φάει πριν λίγους μήνες από το ΣΥΡΙΖΑ όταν είχα ανεβάσει ένα καθαρά σατιρικό βίντεο με τίτλο ΣΥστημα, ΡΙΖικής Αποτρίχωσης.... Οι ίδιοι προκάλεσαν και τη ρήξη του Υγρού Πυρός 1 του παλαιού blog μου....


Συγκεκριμένα το μήνυμα τιμωρίας έχει ως εξής:

"ATTENTION
The following video(s) from your account have been disabled for violation of the YouTube Community Guidelines:
• ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ... - (HYGROPYR)
This is the second Community Guidelines warning strike your account has received within six months. Accordingly, the ability to post new content to YouTube from this account has been disabled and will not return until two weeks after you acknowledge this message."

Οι γραικύλοι και οι προδότες του ΣΥΡΙΖΑ και των Οικολόγων Πράσινων, νομίζουν ότι θα μας φιμώσουν έτσι. Ήδη ανοίγω άλλα 10 υγρά πυρά για καβάντζα και ανεβάζω σιγά σιγά όλα τα βίντεο που τα έχω κρατήσει φυσικά στο αρχείο μου.


Εγώ περιμένω να μου ρίξουν το κανάλι με τρίτο warning για να αρχίσω όχι μόνο το ξεβράκωμα αλλά και το πήδημα χωρίς σάλιο, του ΣΥΡΙΖΑ, των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ του Κεμάλ Τρεμόπουλου, της θολοκουλτούρας και της ΣΟ του Indymedia με ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις και φωτογραφίες αυτή τη φορά γιατί το θέλει ο οργανισμός τους και εγώ έχω πολύ ενδιαφέρον αρχείο με "καλούδια" και ατζέντες... που ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας. Αν θέλουν λοιπόν ας μου ρίξουν το κανάλι με τρίτο warning και θα δούμε ποιος θα γελάσει καλύτερα στο τέλος! Στην καφρίλα απαντάμε όπως της αξίζει γιατί τα παραμύθια και η ανοχή τέλειωσε πια με αυτούς τους κάφρους ψευτοδημοκράτες του κώλου και της πορδής.


Μέχρι τώρα και επί τόσα χρόνια δεν έριξα ούτε ένα flag, ούτε καν για πλάκα να δω πως λειτουργεί, σε κανάλι του ΥΤ ούτε σε blog κανενός και το διαβεβαιώνω αυτό στην ανδρική μου τιμή γιατί σιχαίνομαι τη φίμωση του λόγου του άλλου και ας είναι ο χειρότερος εχθρός μου. Δε χρειάζομαι τέτοια ποταπά μέσα για να αντιμετωπίσω τους γραικύλους, αντίθετα τους θέλω με ελευθερία λόγου για να τους ξεβρακώνω καλύτερα και σε κοινή θέα. Από εδώ και στο εξής όμως, όπου βλέπω θολοκουλτουριαραίο (εξαιρείται ο φίλος μου Urf) θα τρώει flag με τη μία γιατί….


...ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ, Η ΑΝΟΧΗ, ΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΕΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου