Χρήστες OnLine

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΚΟ ΤΖΑΜΙ. ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ.




ΟΧΙ ΜΙΝΑΡΕΔΕΣ ΚΑΙ Madrassah ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Tο ζήτημα του ενός επίσημου τεμένους, έχει πολλές πλευρές, που πρέπει να τις εξετάσουμε προσεκτικά.

Το κύριο ωστόσο, είναι, ότι δεν συνδέεται με το ανθρώπινο δικαίωμα των μουσουλμάνων πολιτών της Ελλάδας να εκφράζουν τη θρησκευτική πίστη τους.

Στην Αθήνα υπάρχουν περισσότερα από 150 Τζαμιά.

Σε όλα σχεδόν τα μεγάλα ξενοδοχεία υπάρχουν Τζαμιά.

Οι «επιδρομείς», και οι «εισβολείς», που συνέρρευσαν στην Αθήνα τα τελευταία πέντε χρόνια, δεν είναι μόνιμοι αλλά προσωρινοί κάτοικοι, και δεν είναι πολίτες.
Οι προσωρινοί κάτοικοι θα βρουν και προσωρινές λύσεις.

Το ίδιο ισχύει και για το νεκροταφείο.

Η Αθήνα δεν είναι μουσουλμανική πόλη. Δεν έχει μουσουλμάνους δημότες και δεν χρειάζεται μουσουλμανικό νεκροταφείο .
Όποιος μουσουλμάνος τουρίστας ή προσωρινός πρόσφυγας πεθαίνει θα πρέπει να αποστέλλεται στην πατρίδα του. Το δε κόστος θα πρέπει να το αναλάβουν οι ΜΚΟ και η οργάνωση του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Σε ότι αφορά στο "επίσημο" Τζαμί.

Το 2004, δεν υπήρχε λαϊκή μουσουλμανική βάση, και η Σαουδική Αραβία μαζί με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους Σημίτη-Παπανδρέου προσπάθησαν να δημιουργήσουν το Τζαμί «λόγω των ολυμπιακών αγώνων». Τώρα που μετέφεραν τη «λαϊκή βάση» προβάλλουν το επιχείρημα. μέσω Μακντούγκαλ, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των μουσουλμάνων της Αθήνας .

Το «σαουδαραβικό Τζαμί» στην Αθήνα, δεν αφορά στους δύστυχους λαθρομετανάστες αλλά στην διάδοση του Βαχαμπιτισμού και του Φουνταμεταλισμού.

Όχι στο Σαουδαραβικό Τζαμί. Όχι στους Βαχαμπίτες. Όχι στον Μιναρέ.

Η χωροθέτηση του Τεμένους στον Ελαιώνα, είναι εντελώς συμβολική, και επιτίθεται στην ταυτότητα της αρχαίας Αθήνας. Ακριβώς όπως έκαναν Τζαμί τον Παρθενώνα. Και το «ισλαμικό» εμπορικό Κέντρο του Βωβού, είχε σχεδιαστεί παράλληλα και ταυτόχρονα με την χωροθέτηση του τεμένους. Το γήπεδο του Παναθηναϊκού ήταν επικοινωνιακός ελιγμός..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου