Χρήστες OnLine

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Αγγλίδα φοιτήτρια μάχεται για την επιστροφή των Μαρμάρων στην Ελλάδα...



Η φοιτήτρια του κολλεγίου του Σαίν Μάρτιν του Λονδίνου Σόφκα Σμαίηλς, πρόβαλε εντυπωσιακά το θέμα της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα από τον τέταρτο κίονα της γνωστής πλατείας Τραφάλγκαρ. Ανέβηκε στον κίονα ντυμένη στα λευκά, κρατώντας αφίσες με συνθήματα "επανένωση, σεβασμός στον πολιτισμό" "επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα"...




...Κάτω από τον κίονα είχε μαζευτεί πλήθος κόσμου ενώ δύο μουσικοί έπαιζαν ελληνικά τραγούδια.


Η Σόφκα Σμαίηλς, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις: "Είμαι πραγματικά παθιασμένη με την ιδέα της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα.

Η μητέρα μου έχει ελληνική καταγωγή, έχω ζήσει στην Ελλάδα κάποια από τα παιδικά μου χρόνια. Είμαι πολύ υπερήφανη για την καταγωγή μου και πάντα πίστευα ότι τα Μάρμαρα του Παρθενώνα πρέπει να γυρίσουν στον τόπο της καταγωγής τους ιδιαίτερα τώρα που έχει φτιαχτεί ένα Μουσείο κορυφαίας κατηγορίας για να τα στεγάσει".


ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ... ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου